Når man sætter nogle spilleregler op, må man også selv følge dem. Det værste eksempel er den stereotype arkæolog, der er så klog og hurtig til at regne tingene ud, at det nærmest er skræmmende. Han kigger lige på nogle svært forståelige tegn og vupti, så giver det hele mening, som han siger. Det gør det bare ikke. I scenen hvor flokken kommer til den forladte hvalfangerby, ligger der nogle store hvalskeletter. Her stiller vores arkæologiske ven så det idiotiske spørgsmål: “Hvad er det for nogle skeletter?” Man kan altså ikke gå fra Forrest Gump til Albert Einstein på en halv time uden, at der kommer en forklaring. Logikken i at lave “AVP” får Paul W. S. Anderson i hvert fald ødelagt med de ulogiske elementer og den jævne omgang action.
Skriv ny kommentar:
#71 filmz-div 20 år siden
Jeg var inde og se den igår og var bestemt ikke skuffet.
den får 5/6 her...
I voted for Predator...
:D
#72 filmz-DeeKay 20 år siden
#73 Bohemian 20 år siden
#74 filmz-madgatz 20 år siden
enten har du ikke set filmen(e), er stærblind eller blot en uvidende tumpe
http://www.foxhome.com/alienlegacy/assets/alien3/b...
så vidt jeg ved sidder en kvindes bryster ikke på maven... hvilket ellers kunne have være pænt syret XD (syret... fik i den!?)
#75 filmz-Bruce 20 år siden
Whoever wins...the audience loose
#76 filmz-Jannick 20 år siden
#77 filmz-madgatz 20 år siden
#78 filmz-Bruce 20 år siden
#79 SpielbergFreak 20 år siden
Der er meget at diskutere i denne tråd og jeg er kommet for sent ind i diskutionen, til at kunne bidrage med noget, der ikke allerede er sagt.
Men noget af det jeg synes der går igen, både her og hvad jeg har hørt og snakket om herude in the real world, er:
En Predator ville ikke jage i kulde.....
Lad nu vær! Som sagt jager de ikke i denne film! De træner, for at tage deres mandomsprøve! Denne trænningslejr (pyramiden) blev bygget for flere tusind år siden (det bliver også nævnt i filmen), da Antarktis var et mere "normalt" stykke land. Nu er det dækket af is, men Predator`ne bruger stadig pyramiden, det er jo ikke fordi de ikke kan tåle kulde! Og det er en ligegyldig ting i forhold til historien. Og igen de jager ikke i filmen de træner og hvis det forgår på Antarktis, ja så forgår det på Antarktis, det modstrider ikke noget, omkring hvad vi ved om Predator`ne! BASTA
Så der er ikke hold i at de kun jager,træner og dræber når det er varmt, de fortrækker det vel bare!
#80 filmz-Zikor4 20 år siden
HAHA! Det er fandme god til der!