“Ant-Man” er fra småtings-afdelingen. Skurken og helten er små, og de kæmper begge i og med en plottråd, der kunne være skrevet som pixibog. Selv den kronisk-ironiske Marvel-tone er lidt neddæmpet, hvorfor de komiske indspark er udliciteret til tre etniske minoriteter, der taler med fjollet dialekt. Måske Marvel skulle overveje om vokseværk altid er en god ting.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Hashis 8 år siden

Jeg følte lidt at jeg så en efterfølger til "Skat, børnene er skrumpet", det var hvertfald ligeså meget en komediefilm. Jeg må bare indse at jeg er blevet for gammel til at se Marvel film, de er jo allesammen actionkomedier. Ville ønske der blev lavet noget mere seriøst action, men i denne tidsalder med 3-4-5 superheltefilm pr år, bliver der nok ikke rigtig plads til ambitiøse actionværker.
Gravatar

#12 Driver 8 år siden

#11

The opening scene takes place in 1989, the release year of Honey, I Shrunk the Kids (1989). The film had been in development since the late 1980s. "Ant-Man" creator Stan Lee had made a pitch to New Line Entertainment but they found the premise too similar to "Honey, I Shrunk the Kids". The project thus languished for two decades. - IMDB.com


Du er åbenbart ikke den eneste, som har tænkt sådan.
Men at man kan blive for gammel til komedier, det er satme da trist...For dig, vel at mærke.

“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#13 Hashis 8 år siden

#12

Haha ja okay, sjovt sammentræf. Arh er nu ikke blevet for gammel til komedier, men smagen har nu nok udviklet sig lidt. Så holder jeg mig lidt mere til DC filmatiseringer i fremtiden, der er lidt mindre smæk på komedie delen.
Gravatar

#14 Lawman 8 år siden

#8 Morten, hvad kommer de med af forklaring i Thor 2, synes ikke lige der er nogle klokker der ringer?
Gravatar

#15 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#14 Den foregår oppe hos guderne, så tænker, at det er fair, at Stark og de andre ikke har fundet derop :)
Gravatar

#16 Lawman 8 år siden

#15, Arhh, der foregår til dels hos guderne, det endelige showdown foregår da i London - de kunne da godt lige have givet en hurtig hånd:)
Gravatar

#17 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#16 Hehe, du har ret! :) - selv om jeg aldrig helt har forstået, hvad Thor - der er ca. en million gange så stærk som resten af Avengers-holdet til sammen - skal bruge deres hjælp til :D
Gravatar

#18 Sentrax 8 år siden

Jeg er enig i at Ant-man er Marvel på skrump, efter avengers-filmene er den her meget tam.
Den virker en smule ligegyldig.


Underholdnede nok til at være 3 stjerner værd, men en af de svage marvel-film.
Gravatar

#19 Driver 8 år siden

Morten Vejlgaard Just (17) skrev:
#16 Hehe, du har ret! :) - selv om jeg aldrig helt har forstået, hvad Thor - der er ca. en million gange så stærk som resten af Avengers-holdet til sammen - skal bruge deres hjælp til :D

Det sgu nok omvendt du, skal du se. Det er dem, som skal bruge Thors hjælp. ;-)
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#20 Driver 8 år siden

Sentrax (18) skrev:
Jeg er enig i at Ant-man er Marvel på skrump, efter avengers-filmene er den her meget tam.
Den virker en smule ligegyldig.


Underholdnede nok til at være 3 stjerner værd, men en af de svage marvel-film.

Virker Ant-Man ligegyldig i forhold til den første Avengers?? Det er fandme god værkstedshumor! :-D En mere ligegyldig popkorns-kværner film end The Avengers, skal man satme lede længe efter og selv der tvivler jeg på, man finder en.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”

Skriv ny kommentar: