Så er vi nået til det sted i anmeldelsen, hvor det er forventet, at jeg vil påstå at “Bad Boys II” er en umådelig dårlig film, men som er værd at se, hvis man er en hårdkogt drengerøv med masser af adrenalin i blodet… Forkert. Selv de mest inkarnerede drengerøve vil sandsynligvis ende med at gabe adskillige gange i løbet af filmens lange spilletid. Selv om filmen er så lang, så føles slutningen desuden alligevel særdeles brat og utilstrækkelig. Men “Bad Boys II” er da en relativ flot film, som har sine få fængende og underholdende momenter, men filmen er samtidigt en af de mest opblæste, banale og særdeles ligegyldige film der er udgivet i nyere tid.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Zelle 20 år siden

Ja, jeg føler mig også lidt udenfor her, fordi jeg syntes at det var en fed film og en værdig efterfølger til etteren. Med god action og mega griner joke sekvenser..
Men vi kan jo heller ikke alle sammen være enige ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#22 filmz-Wacker 20 år siden

Lige været i bio..
KANON FED FILM. :-)
vildt meget action og fed humor.
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#23 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

Vil også sige at jeg følte mig ekstremt underholdt, men kan dog godt se hvor Insider vil hen med anmeldelsen; der er ikke nogen rigtigt handling. Derimod synes jeg Martin Lawrence klarede det fint, havde forventet at han ville være uudholdelig efter al den trashing han har fået herinde fra.. ;)
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#24 DarkLight 20 år siden

Synes også det var en ok film. Jeg var underholdt, men mpske kammer filmen over lidt tilsidst.

Tror vare Insider ønsker at kunne trashe en film med samme stil som Bogart kunne :)

Men hva...øvelse gør vel mester.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#25 The Insider 20 år siden

#24, LOL! "Imponerende" at du med så stor åbenlys sikkerhed kan misfortolke mine intentioner i så høj grad :-)
War. War never changes.
Gravatar

#26 El vez 20 år siden

Arhh der er vel en lille Ole Michelsen gemt i os alle ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#27 DarkLight 20 år siden

Ok, jeg kan da også sige det på en anden måde:

Samspillet mellem Will & Martin har fået en tak opad. Det er som om at folkene bag har haft brug for nyt brændstof til at få de to til at slå gnister, og det havde bestemt ikke været nødvendigt.. Alt whoosa og deslige er sjovt, men holder sammenspillet kunstigt flydende. Dog fungerer de godt sammen, og det er en fornøjelse at se dem.

Hvor Bad Boys var næsten kedelig tager toeren springet over i den anden grøft. Her er fuld knald på, og man keder sig bestemt ikke når tingene begynder at springe i luften. Dog kan det kamme over engang imellem, men det må man tage med. Jeg synes det er acceptabelt, så længe det foregår i filmens miljø. Og det gør det meste.

*Spoiler*


Slutningen føles som om at de havde en masse penge de skulle have brændt af. Pludselig samles hele korpset under flaget og krammer og går derefter ud og smadrer Cuba. Jeg sad og krummede tæer under de indledende scener til slutningen, men den slags skal måske med.

Alt i alt en film som det var forventet. Man ønsker en actionfilm og det bliver der leveret. Jeg vil give filmen 3 eller 3½ ud af 6 alt efter sindelag.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#28 The Insider 20 år siden

#27, se det var langt mere konstruktiv og brugbar kritik DarkLight :-)
War. War never changes.
Gravatar

#29 filmz-cko 20 år siden

#3 YES! I'm not alone!!!

tror jeg holder mig væk fra Bad Boys 2, desværre ikke min type film (bare navnet Bruckheimer skræmmer mig langt væk)
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#30 SpielbergFreak 20 år siden

#3 og #29

Jeg ved godt at være har sin egen smag, men come on!

"bare navnet Bruckheimer skræmmer mig langt væk"

Kan i ikke lide action film? Mine yndlingsfilm er Forrest Gump, Godfather, Goodfellas, Shawshank Redemption og lign. Men en fed tom hjernet actionfilm i ny og næ er bestemt at fortrække, og når det oven i købet er Bruckheimer så er jeg solgt, håber ikke jeg er alene!!!

Skriv ny kommentar: