Det hele er mere afrundet og afbalanceret end hos “Batman v Superman”. Men også mindre farligt. Mindre ambitiøst. Og når man ikke drømmer stort, så bliver det heller ikke uforglemmeligt. Eller katastrofalt. Men middelmådigt midt imellem. Der er ikke én scene, jeg tager med mig fra “Civil War”. Det er driftsikkert mere af det samme med en lovning om, at alle de mange i kulørte dragter snart vender tilbage igen.
#1 danish99 8 år siden
#2 The_Corrector 8 år siden
Den gang jeg havde dansk i skolen, lærte vi altså at man skal bruge komma i stedet for "og" hele tiden, da det er ukorrekt dansk.
#3 Morten Vejlgaard Just 8 år siden
#4 The_Corrector 8 år siden
Kan godt se hvad du mener, men det stadigvæk dårlig journalistik, og dem finder man kun på Ekstra Bladet ^^
#5 Morten Vejlgaard Just 8 år siden
#6 Stetso-G 8 år siden
Det ville ikke have kunne lade sig gøre i f.eks. Snyders mørke og grumsede cinematografi.
Jeg tror, denne films største svaghed er, at vi er blevet vant til et tårnhøjt niveau fra Marvel.
Men det er i alle tilfælde en fucking god film, som jeg kun kan anbefale. Den formår både at stille intelligente spørgsmål, vise følelsesmæssigt format og stole på sit publikum.
#7 MadsFalk 8 år siden
#8 Kviesgaard 8 år siden
Captain America: Civil War nød jeg til gengæld i fulde drag, og finder den noget bedre end Avengers: Age of Ultron.
Somme tider er mindre mere.
#9 Geekalot 8 år siden
#10 Kviesgaard 8 år siden
Alternativt, hvis muligt, så snup en eftermiddagsforestilling.
Det gjorde jeg i går kl. 13.30. Her var der kun en beskeden mængde folk i salen. Noget der passede godt i mit kram.