Med “Cloverfield” har J.J. Abrams & co. sat ny standard for denne slags film. Kun igennem ét kamera opleves filmens handling, og den uvished, der er ved kun at kunne se, hvad kameraet filmer, gør “Cloverfield” til en intens og nervepirrende oplevelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#91 filmz-Liou 16 år siden

Jeg er vestjyde og lider også af nærrighed. af samme grund har jeg besluttet mig for at spare biograf billeten og vente til at man kan leje filmen. så kan pengene istedet gå til en tur ind og se Alvin og de frække jordegern... just kidding

Jeg har alerede besluttet mig for at leje den når den kommer ud på video... mere bliver det ikke til og så må jeg jo så ærge mig brøndbyfarvet vis den er god over at jeg ikke så den i bio.

Hvad #84 sage

Gravatar

#92 filmz-yoshimura 16 år siden

#87 Du er en FUCKING narrøv! Find dig et andet forum, du kan forpeste ... SKRID!

Giv mig bare en advarsel, admin, men når man er så lam i roen, at man spoiler slutningen på en film, så skal man fandeme også have det at vide!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#93 filmz-Caos17 16 år siden

den er VILDT gennemført og alt omkring filmen gør den til en kæmpe film oplevelse.. hypen / markedsføringen er som KUN JJ Abrams kan lave det.. ELSKER DET!

er også kæmpe Lost-fan, så er måske også en grund til min begejstring for konceptet!

Den holdt mig underholdt i samtlige 85 min den varer... er sjældent film kan det på mig...

Gravatar

#94 dyg 16 år siden

#93 - Jeg forstår intet af det du siger. For det første, så varer den kun cirka 75 minutter, resten er endcredits. Den/konceptet har absolut intet med Lost at gøre, hvordan kan Lost være grund til din begejstring? Og nej, det er ikke kun JJ Abrams der kan lave sådan en hype. 3 strikes and you're out!

#92 - Man skal ikke spoile, det er jeg helt enig i, men jeg tror ikke det vil ødelægge din oplevelse. Jeg havde fået spoilet et par andre ting, hvilket i sidste ende alligevel ingen betydning for min oplevelse havde.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#95 wiseguy 16 år siden

Anyways! ku' en admin. ikke lige banke en/et(?) spoilertag ind på #87?
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#96 kasper0204 16 år siden

#94 - jeg er så helt 100% enig med #93...

Jeg elsker Lost - og der var da nogen af de samme elementer i Cloverfield, som der er i Lost - de havde endda smidt Dharma-logoet fra Lost, ind i filmen! Monsteret lyder som det "monster" i Lost! Der er gemte ting - som stemmerne til slut i Cloverfield, der får en anden betydning, hvis man afspiller dem bagfra - igen, ligesom i Lost!

Markedsføringen - KUN som J.J. Abrams kan gøre det! Den er jeg med på! Det er længe siden, at jeg har haft følelsen af, at der virkelig var et kæmpe stort monster der i virkeligheden var begyndt at angribe (Jeg ved ikke, om du har set de nyhedsudsendelser fra Japan, hvor en boreplatform bliver nedlagt)... Og der er meget andet man kunne nævne!

Hvis man kan blive underholdt af de gemte ting igennem endcredist - så kan den vel sagten underholde i lidt længere tid, end den reele film varer?

;o)
Gravatar

#97 filmz-Darkxs 16 år siden

wiseguy hvad mener du med spollertag? Er der fordi i mener jeg har røbet filmens slutning?
Gravatar

#98 MuManden 16 år siden

#97 Ja

For det har du jo i #87, måske ikke så meget at det vil ødelægge filmen, men hvorfor ikke bare lave en spoiler når nu man skriver noget om filmen? Det er jo ikke så svært.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#99 filmz-Darkxs 16 år siden

hahaha... Ja den er god hvis i går ind på nogle lidt ældre anmelser af cloverfield så står der det samme! og Der bliver også vist billeder af monsteret hva så med dem?
Gravatar

#100 wiseguy 16 år siden

#97 Ja! noget af det du skriver omkring slutningen spoiler efter min mening!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: