Med “Cloverfield” har J.J. Abrams & co. sat ny standard for denne slags film. Kun igennem ét kamera opleves filmens handling, og den uvished, der er ved kun at kunne se, hvad kameraet filmer, gør “Cloverfield” til en intens og nervepirrende oplevelse.
Skriv ny kommentar:
#101 filmz-Darkxs 16 år siden
#102 filmz-DocDoom 16 år siden
#103 filmz-DocDoom 16 år siden
Er det den samme film som jeg tænker på? Cloverfield med det store monster? Det er simpelthen utroligt, at to personer kan opleve den samme ting på to så forskellige måder. Jeg synes simpelthen, den var røvkedelig! Hvergang der skulle til at ske noget spændende, så gled handlingen videre.
Jeg kan i øvrigt ikke komme på et eneste tidspunkt, hvor den var morsom, som du er inde på. Der var et par småfesne teenage-jokes til festen i starten, fx. da kameramanden render rundt som sladrehank, men ikke noget, der kunne løfte mine mundvige synderligt.
#104 filmz-Darkxs 16 år siden
#105 Patriarch 16 år siden
Nogen gange har jeg det som om jeg ikke har set den samme film som flertallet.
#106 frankdrebin 16 år siden
Denne film er en af de bedste biografoplevelser jeg nogensinde har oplevet! Jeg blev så berørt af mange af de scener, især der hvor
#107 filmz-Bruce 16 år siden
Sådan har jeg det, når
Tuder hver gang!
#108 kasper0204 16 år siden
Jeg synes den sluttede som den skulle! Rigtig "flot" og smukt/sørgeligt...
De har snakket om, at hvis de skal lave endu én, så vil de finde på noget helt andet - men samtidig noget, der er friskt og anderledes, end alt det andet vi har set i film - ligesom de gjorde med denne... Men at det overhovedet ikke er planerne endnu, og de slet ikke har strejfet tanken yderligere...
#109 filmz-DocDoom 16 år siden
#107: Du kommer til gengæld med sikkerhed ikke til at tude over den scene, der nævnes fra Cloverfield. Det skulle da lige være over, at den er for lang :-)
#110 filmz-Liou 16 år siden
Blair Witch uhyggeligt? hvornår?