Med “Cloverfield” har J.J. Abrams & co. sat ny standard for denne slags film. Kun igennem ét kamera opleves filmens handling, og den uvished, der er ved kun at kunne se, hvad kameraet filmer, gør “Cloverfield” til en intens og nervepirrende oplevelse.
Skriv ny kommentar:
#71 filmz-Justin 16 år siden
#72 The Watcher 16 år siden
#73 filmz-Liou 16 år siden
#74 rendesten 16 år siden
4/6 herfra
Ps. Det må da være et af de mest holdbare kameraer lavet nogensinde..
#75 filmz-DocDoom 16 år siden
Ha, hvor sjovt! Jeg er lige kommet hjem fra bio, og jeg havde tænkt mig at skrive præcis disse ord!
Anmeldelse: Gaaaaab! 2/6
Jeg forstår simpelthen ikke alle de ovenstående brugere, der synes den er fantastisk, en milepæl osv.
Jwg synes den var gabende kedelig.
Selve ideen var udmærket, men den var uspændende udført.
#41 "Det var det samme folk sage om Blair Witch Project og selvom det nok ikke er den dårligste film jeg har set er det uden tvivl den mest skuffene"
So very true!
#49 bruce: Don't! Hvad jeg kender til din smag vil du kede dig bravt. Det lyder meget rigtigt, hvad du i #47 skriver ovenfor om aldersfølsomhed: Man skal nok som hovedregel være et godt stykke under 25 for at føle sig underholdt - ligesom hovedpersonerne (der dog ikke bliver underholdt :-D)
#76 filmz-Dstroh 16 år siden
Monsteret er særdeles godt lavet, og rimelig realistisk.
#77 filmz-Bruce 16 år siden
#78 filmz-DocDoom 16 år siden
#79 filmz-Liou 16 år siden
Det er jeg glad for at høre... og da du heler ikke brød dig om Blair Witch Project kan vores smag trods alt ikke være fuldkommen forskelig.
Jeg krydser fingre værd gang jeg høre noget dårlig om den.
JEG HADDER BARE SKUFFELSER og dette lyder i høj grad som en af de der vildt roste film jeg bare kun kan hadde. men jeg skal sqy nok have set den uandset hvad men forhåbentlig bliver en biograf billet ikke nødvendig.
#80 filmz-Bruce 16 år siden