Filmen er instrueret af Marcus Nispel, der efterhånden har udviklet en niche med at lave remakes såsom den uimponerende nye udgave af “Fredag den 13.”, og som ufortrødent forsætter i samme spor med denne gaber af en actionfilm. Der er enkelte gode punkter – et slagsmål med nogle sandvæsner er ganske godt lavet – men ellers så er den en helt igennem triviel affære. En ting må man dog lade filmen: Der skal virkelig meget til for at få halsafhugninger, afbrændinger og lemlæstelser til at fremstå søvndyssende, men “Conan the Barbarian” klarer opgaven med bravour.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 PredatorX 12 år siden

Djarnis (8) skrev:
#7 Niksen, denne film skal hånes og pilles fra hinanden på det store lærred, det ved du!

Ja, herlig anmeldelse...1 stjerne kunne sagtens forsvares.


Ja det kan der jo være noget om :) Hellere blive "underholdt" af en piv ringe film, end sidde i ligegyldighed til en "ok" film.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#22 Sentrax 12 år siden

Thomas E. Nielsen (17) skrev:
Måske han synes den slags er snobbet Kruse? På os to kan det virke underligt, umodent, latterligt, unfair eller tusind andre ting måske. Men ikke desto mindre er det jo en mening og en mening som manden har ret til synes jeg (du har selvfølgelig også ret til at stille spørgsmålstegn ved dette).


Jeg er enig.

Kruse hvorfor tager du dig af det? Det er internettet du diskuterer over, om noget som du ikke kan lave om på.
Gravatar

#23 Høegh 12 år siden

Sentrax (22) skrev:
Jeg er enig.

Kruse hvorfor tager du dig af det? Det er internettet du diskuterer over, om noget som du ikke kan lave om på.



Men dette er jo trods alt et forum
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#24 Hr. Nielsen 12 år siden

PredatorX (21) skrev:
Hellere blive "underholdt" af en piv ringe film, end sidde i ligegyldighed til en "ok" film.
Åhh ja:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#25 duuk74 12 år siden

Leo DiCaprio (20) skrev:
Og jeg kan kun erfare mig med, at når Ildved siger dårlig for en kalibre af denne, så skal skal man sgu hører efter. For ellers bliver ens aften ødelagt.


Haha, en vigtig lektie lært!
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#26 Kruse 12 år siden

Sentrax (22) skrev:
Jeg er enig.

Kruse hvorfor tager du dig af det? Det er internettet du diskuterer over, om noget som du ikke kan lave om på.


Ja, gud forbyde at man forsøger at diskutere i et forum.....
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#27 Slettet Bruger [178667175] 12 år siden

Gravatar

#28 dfms 12 år siden

Patriarch (4) skrev:
Elsker hvordan de første 10-20 minutter af originalen er rent poesi - nærmest Opera - ingen dialog. Blot fantastiske billeder og musik.


Nemlig det er ren filmkunst:

Gravatar

#29 duuk74 12 år siden

#28
Ja introen på starten som du linker til er der sgu ikke mange action-eventyrfilm der tør lave mere. Der skal helst noget smæk på brillen patter og effekter på lige fra starten. Man regner publikum for idioter.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#30 Kviesgaard 12 år siden

duuk74 (#29) skrev:
#28
Ja introen på starten som du linker til er der sgu ikke mange action-eventyrfilm der tør lave mere. Der skal helst noget smæk på brillen patter og effekter på lige fra starten. Man regner publikum for idioter.


Lyder som opskriften på Ronal: Barbaren
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah

Skriv ny kommentar: