Jon Favreau kaster sig over B-filmen som en Spielberg med mindre tæft, lavere ambitionsniveau og langt fra samme originalitet. Men ikke desto mindre larmer det stadig, eksplosionerne er overmenneskeligt store og historien helt igennem latterlig. “Cowboys & Aliens” er med sine vidde billeder og øredøvende lydlandskab som skabt til de største lærreder og dybeste subwoofere. Det er hovedløst og underholdende, men det laver ikke om på, at filmen stadig har den mest fjollede titel og det mest horribelt udvandede plot, jeg længe er stødt på.
#31 Djarnis 13 år siden
#32 Slettet Bruger [1675944030] 13 år siden
Mindre
Men stadig helt klart værd at se, og jeg tror at titlen har gjort mange forventer det er en b-film. Men jeg ser det som en western scifi og så vil der selvfølgelig være cowboys og aliens.
#33 Nicki52 13 år siden
#34 Bony 13 år siden
Jeg er helt enig. Jeg håber også, at hun kommer ind og svarer på kritikpunkterne. Det andet virker som om, at man ikke vil tage ansvaret for det man har skrevet.
#35 fatcat 13 år siden
Jeg måtte lige tjekke, men jo hun anmeldte også "Green Lantern" med ordene
"Flødefjæset Ryan Reynolds, hvis evner som skuespiller akkurat lige strækker sig til et charmerende tandpastasmil og lidt glimt i øjet, har fået den tvivlsomme ære at trække i den grønne trikot."
Det er bare ikke min stil, at anmelde med alle disse nedladende tillægsord (og hun har tydeligvis heller ikke set Buried eller Paperman).
Men hver sin stil... men det er jo rart at vide - så man ved hvilke anmeldelser man skal springe over...
#36 Nukleon 13 år siden
Jeg har selv set filmen nu og syntes den var udemærket. Bedre end andre sommerfilm som Thor og Pirates 4. Jeg kan dog godt se hvad folk mener med "metervare".
Stadig en forfærdelig anmeldelse dog.
#37 sluppermand 13 år siden
Hvorfor dog det? Skal der være bestemte anmeldere til bestemte film? Skal filmene ikke bedømmes rent subjektivt og uden omsvøb? Og hvad mener du egentlig med en "Cannes anmelder"?
Snakes on a Plane? ;)
#38 Nukleon 13 år siden
#39 Highland Park 13 år siden
Hun bedømmer netop filmen, efter hvad den er i hendes øjne.
Du skulle bare have bedømt den, for hvad den er.
#40 TheEnd 13 år siden
haha, lige min tanke!