Jon Favreau kaster sig over B-filmen som en Spielberg med mindre tæft, lavere ambitionsniveau og langt fra samme originalitet. Men ikke desto mindre larmer det stadig, eksplosionerne er overmenneskeligt store og historien helt igennem latterlig. “Cowboys & Aliens” er med sine vidde billeder og øredøvende lydlandskab som skabt til de største lærreder og dybeste subwoofere. Det er hovedløst og underholdende, men det laver ikke om på, at filmen stadig har den mest fjollede titel og det mest horribelt udvandede plot, jeg længe er stødt på.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 Slettet Bruger [1696118785] 12 år siden

TheEnd (47) skrev:
Jeg tvivler på at hun slet ikke læser nogen kommentarer. Det er trods alt noget hun har lagt tid og arbejde i, og man vil altid gerne have respons for sit arbejde...

Omvendt kan det jo være hun har læst forummet og ved, at det ikke altid kan betale sig at gå ind i diskussioner med brugerne her, eller læse deres indlæg. :)

Var jeg anmelder på et site som filmz, er det ikke sikkert jeg gad at bruge min tid på at læse kommentarer til den, fordi internettet er fyldt med negative hoveder. :)
Gravatar

#52 elwood 12 år siden

Det og stalkers 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#53 RonnyRinkRonson 12 år siden

Jeg ved ikke hvad kvinden snakker om, men jeg syntes det er den fedeste film i år. Spænding, action og humor, er hvad der venter dem der tager ind og ser filmen. Se den :)
Gravatar

#54 PredatorX 12 år siden

#23

Helt enig!
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#55 smolinsk 12 år siden

Wow en mere åndsvag og fjollet film skal man lede lang tid efter, Den skulle mere ha heddet Danse med Aliens. Kan da næsten ikke beskrive hvor langt ude den film her er, at det er samme mand der har instrueret Iron Man er mig en gåde.

Gravatar

#56 Tegningen 12 år siden

Hvorfor fanden sender man en kvinde ind og anmelder en drengerøvs film?
Cowboys.. Aliens... Der burde ligge et hint i titlen om, hvem filmen henvender sig til.

Hjernedød anmeldelse, undskyld jeg siger det.
Gravatar

#57 Collateral 12 år siden

Tegningen (56) skrev:
Hvorfor fanden sender man en kvinde ind og anmelder en drengerøvs film?
Cowboys.. Aliens... Der burde ligge et hint i titlen om, hvem filmen henvender sig til.

Hjernedød anmeldelse, undskyld jeg siger det.


Uden overhovedet at tage stilling til anmeldelsen, er din besked utvivlsomt mere 'hjernedød' end den er, fordi din kommentar er både generaliserende og usaglig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#58 Kruse 12 år siden

Tegningen (56) skrev:
Hvorfor fanden sender man en kvinde ind og anmelder en drengerøvs film?
Cowboys.. Aliens... Der burde ligge et hint i titlen om, hvem filmen henvender sig til.

Hjernedød anmeldelse, undskyld jeg siger det.


Ja, kvinderne burde blive i køkkenet....
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#59 Highland Park 12 år siden

Kruse (58) skrev:
Ja, kvinderne burde blive i køkkenet....
... og proppe masser af brød og kager i ovnen. :P

Velkommen til det forrige årtusinde.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#60 Babo84 12 år siden

Man kan vist godt sige, at anmelderen er blevet jordet :) Kan filmz tilbyde en slags prof rådgivning, alså psykologhjælp :)

Skriv ny kommentar: