“Dawn of the Dead” er nok langt fra den mest revolutionerende film, men at bedømme derudfra vil også være at sigte forbi filmens egentlige formål – underholdnigsværdien. Det er nemlig en meget underholdende film som er flere længder bedre end “Resident Evil” og omtrent så veloplagt som 2. del af “From Dusk Till Dawn”.

“Dawn of the Dead” er et anbefalesværdigt selskab hvis man ikke tager denne veloplagte actionfilm for mere end den er, men måske er den heller ikke så overfladisk som man umiddelbart skulle tro.

Og husk at følge med under efterteksterne.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 El vez 19 år siden

#38 *spoiler* Så du mener altså at alle film der ikke har en happy end, har en dårlig afslutning?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#42 trekster 19 år siden

#40
Men var det i Odense?
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#43 Bardoboy 19 år siden

#41 Nej sådan er det ikke..

*Spoiler*
.
.
.
Det var bare sådan lidt hmm, nå nu er hele verdens befolkning alså døde? Sådan fik jeg det da man så de sidste der dø.
Gravatar

#44 El vez 19 år siden

*spoiler*
Jep.. Kender ikke mange film hvor det sker - jeg synes det er fedt. Deprimerende, ja, men bestemt også fedt! :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#45 Mr Grau 19 år siden

Hvilken film er bedst??

Dawn of the Dead

eller

28 Dage Senere

***spoiler*** til 28 Dage Senere:

Nu skal de jo til at lave en sequel til 28 Dage Senere, den kommer til at hedde 28 Uger Senere!!

Så vidt jeg husker da jeg så filmen, så døde zombierne når de ikke fik noget at spise?! Hvordan kan man så lave en 2'er??
What we do in life echoes in eternity.
Gravatar

#46 filmz-madgatz 19 år siden

#45

DOTD ;)
Fisken er din værste fjende
Gravatar

#47 El vez 19 år siden

Jeg synes 28 days later har meget mere uhyggelige elementer og bedre instruktion end den nye Dawn, hvor Dawn nok er en mere helstøbt actionfilm.

Jeg skal eje begge to, det er helt sikkert :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#48 filmz-madgatz 19 år siden

men 28 dage senere var pænt kedelig efter halvdelen af filmen
Fisken er din værste fjende
Gravatar

#49 Mr Grau 19 år siden

okay.. jamen hvad så med Resident Evil? 2'eren kommer jo også snart, den skal jeg bare se!! Jeg sys' 1'eren var fed nok, men det der monster "the licker" ødelagde det lidt, da det var tydeligt at se der var brugt cgi :0
What we do in life echoes in eternity.
Gravatar

#50 Mr Grau 19 år siden

plakate ngiver mig lyst til at se 2'eren

http://www.latinoreview.com/films_2004/sonypicture...
What we do in life echoes in eternity.

Skriv ny kommentar: