Tre strikes. Nu bør Ryan Reynolds være superhelte-ude. “X-Men Origins: Wolverine”, hvor han også spillede en nu glemt variant af Deadpool, titelrollen i “Green Lantern” og så “Deadpool”. For de tre film til sammen er altså ringere end Uffe Holm som opvarmning for Big Fat Snake på Randers Festuge. Find off-knappen, sluk for larmen, luk røven!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 MartinEH 8 år siden

Kan kun være enig med #18 og#19... Alle folk har forskellige meninger i tråd med at anmeldere har deres holdninger, det er netop derfor, at man ikke kun læser en anmeldelse, men ofte krydre med flere indspark :-)

Det til side, så skal den her film ses og så får vi at se om der skal grines eller grædes ;-)
Gravatar

#22 Stetso-G 8 år siden

Hvad Morten gør, er aldrig det rigtige..
Det er en udbredt misforståelse, men man kan altså ikke lave en forkert anmeldelse.
Morten og andre anmeldere ser på filmene med deres egne øjne. Jo mere viden om andre film de øjne har, jo fyldigere filmverden kan den individuelle film sættes op mod. Men det er stadigt en persons holdning og mening, der skal udtrykkes i anmeldelsen.
Alt det med sproget, som alle elsker at hakke på, er også individuel. Det kan så være mere eller mindre populært. Personligt er jeg ikke Mortens største fan, men jeg synes, han har ramt rigtigt et par gange. Specielt når han har kunne lide filmene. Er dog enig i, at det kan forstyrre læseoplevelsen en del, hvis der er for mange indskudte sætninger og obskure referencer.

Jeg vil foreslå, at jer, der er meget uenige med Morten, kigger kommentarerne igennem og holder jer til dem, der har en anden mening. Eller trawler nettet for andre anmeldelser, der måske kunne ligge mere i tråd med, hvad I håber på, filmene skal indfri, eller passer til jeres oplevelse.
Selvom det selvfølgelig er meget underholdende at læse forumet, hver gang Morten kommer med en kontroversiel bedømmelse.
Gravatar

#23 Kviesgaard 8 år siden

Jeg vil bare gerne snakke selve filmen, og ikke anmeldelsen af filmen.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#24 Geekalot 8 år siden

Konkurenten har givet samme karakter, mx gav den dog 5/6. Så til videre spare jeg lige de penge :-)
Gravatar

#25 Kviesgaard 8 år siden

#24

Må man spørge til, hvad det er for en konkurrent, du hentyder til?
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#26 Kaversmed 8 år siden

#25 Moovy
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#27 ThomasArnt 8 år siden

Jeg skal se den i cinemaxx på næste fredag sammen med to venner og jeg kan ikke forestille mig at den vil skuffe mig. Det her er jo ikke Revenant, Hail Ceasar eller Black swan.

Men jeg synes også Ace ventura var sjovt i 90erne.
Gravatar

#28 ccbm 8 år siden

Undre mig over hvordan i fra Filmz, anmelder film.
Har i snakket sammen så folk uden humor ser komedier og pensionister ser actionfilm og 9 årige drenge ser thrillerdramaer?

Ej, kan godt forstå i giver Deadpool få stjerner - Når alle andre roser den, må i hellere hoppe modsatte vej, ellers mister i jo mange kliks!

Journalistik hander ikke om integritet, its about dat money
Gravatar

#29 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

ccbm (28) skrev:
Undre mig over hvordan i fra Filmz, anmelder film.


De principper har jeg skrevet lidt om her: http://www.ekkofilm.dk/artikler/drop-man-filmanmel...
Gravatar

#30 theassociate2010 8 år siden

Aaahaha - er den her anmeldelse en joke? 2/6? Heldigvis er holdninger forskellige! Kan kun sige - se filmen! Klasse underholdning.

Skriv ny kommentar: