“The Fountain” er absolut ikke en film for alle, og den har fået så blandet respons, at den er umulig at anbefale til nogen specifik målgruppe. Men for tilhængere af udfordrende drama, der inviterer publikum med på filmens rejse i stedet for blot at lade dem bevidne den, er Aranofskys fascinerende værk et must. Uanset, hvad du end måtte synes om filmen, kommer du med garanti til at fundere over den i ugevis, og hvor mange nutidige film kan prale af at have en sådan effekt på sit publikum? Transferet skuffer lidt, men det engelske DD5.1-lydspor imponerer, og dvd’en indeholder også en fremragende dokumentar om filmens tilblivelse.
#21 icetea 17 år siden
Hehe, er enig med dig i at jeg ikke helt fangede hvad filmen handlede om, og det gjorde jo så at jeg synes den er dårlig.
#22 filmz-Bruce 17 år siden
#23 Captain Vallo 17 år siden
Fantastisk!
Også én af de bedste film, jeg kan huske at have set ...
Jeg lejede den i aftes, men bliver nok nødt til at købe Blu-Ray versionen idag og se lige se den igen.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#24 Bohemian 17 år siden
Og musikken er genial, kan rigtig godt lide mansells andre scores til andre film
#25 akerman 17 år siden
#26 filt 17 år siden
#27 Kisbye 17 år siden
Jeg fik set det til enden og maa ogsaa indromme at jeg syntes det er en tynd kop the.
Scenografien er da ganske flot, men det er ikke nok til at jeg syntes den var vaerd at bruge tid paa og det er ikke en jeg tror jeg vil se igen.
2/6
#28 Riqon 17 år siden
#29 Outbound Sith 17 år siden
Så jeg har respekt for, at du trang dig selv til at se filmen helt til ende. Det er så bare ærgerligt, at du ikke er enig med mig i, at den er verdens 8. vidunder. ;)
Fox Mulder
#30 Pytter 17 år siden
10/10