Så hvem vil jeg ringe efter? Jeg erstatter 1984 med 2016 i telefonbogen. Flere jokes og mere grønt slim. Og så er våben-arsenalet opgraderet med granater og en fræser, når de klamme genfærd skal klaskes. Uden nostalgi-glas i brillerne så er McCarthy, Wiig, Jones og McKinnon de bedste spøgelsesjægere, jeg har set. Deres fornavn er i den og mange andre sammenhænge ligegyldigt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 ThomasArnt 7 år siden

hehehehe den slap du fandme nemt om.

Nå spøg til side. Jeg synes nu du gør den originale dårligere end den var. Nej, den var ikke noget mesterværk, men det var en god film med et univers man kunne leve sig ind i. Nu er jeg en mand i midten af 30erne, så det med at være barn i 80erne gør nok at jeg har det omtalte nostalgi forhold til den.

Den nye film var heller ikke dårlig, men okay. Der hvor den fejlede hos mig var de til tider lidt kiksede jokes, cameos og referencer. De damer gjorde det langt bedre end forventet. Jeg blev f.eks. slet ikke træt af Melissa McCarthy.
Gravatar

#2 Kaversmed 7 år siden

Spændende, vil da give den en chance så. :)
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#3 danish99 7 år siden

Seriøst?
Melissa er med så den er dømt død
King
Gravatar

#4 Snipp 7 år siden

Hold da kæft. 4/6 stjerner? I må være sindsyge man! Det jo derfor troværdigheden til jer ikke findes hos mig. Er stoppet for længst med at kigge jeres anmeldelser igennem fordi de er ofte platte.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#5 Moki 7 år siden


Denne nye scoobie doo wanna be prutte komedie, skulle være bedre end den originale?

Har du røget for meget fjolletobak, eller er du bare betalt af Sony?

Du ved da ikke hvad du taler om menneske.
Gravatar

#6 Hal60 7 år siden

Bedre end originalen? Hahahahahahahahahahaha!

Hold nu kæft mand... Seriøst.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#7 kblood 7 år siden

Virker til at jeg hvis ikke er den eneste der generelt er uenig med anmeldelser her på Filmz, men man kan så tilgengæld med rimelig stor sikkerhed tage en vurdering lavet af en film her og hvis filmen bliver anset som god er den sikkert ikke, og omvendt. :P

Jeg har ikke set den nye, men humoren lyder til at være meget anderledes, og hvis man så kan lide den nye humor bedre end den gamle, så er det da måske en grund til at bedre kunne lide den nye.

Den gamle var bare spækket med gode skuespillere og den nye, der er de bedste skuespillere cameo roller ser det ud til? Altså med det mener jeg at ihvertfald 3 af de 4 Ghostbusters og mindst 2 af birollerne i den originale var ret store navne allerede da Ghostbusters udkom, men i denne Ghostbusters, jeg synes ikke at jeg har hørt om bare en af de roller som ikke er en cameo fra originalen.
Gravatar

#8 Geekalot 7 år siden

Vel ikke kun Filmz man kan være uenige med, men nok nærmere alle anmeldere
Gravatar

#9 Therewillbeblod 7 år siden

Get the fuck outta here Morten Vejlgaard Just
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#10 Therewillbeblod 7 år siden

"For uden nostalgi-briller på så er 1984-originalen ærlig talt ikke noget særligt." - En film som holder på så mange planner 32 år, efter premieren....hvis ikke det er noget særligt, så ved jeg ikke hvad.

Lad os se hvor mange gider denne her om 32 måneder!
Fuck Jurassic World!!

Skriv ny kommentar: