Disse skønhedsfejl ændrer dog ikke på, at “The Hunger Games” er en rigtig fin popcornsfilm, der ikke kun vil underholde, men også sætte spørgsmålstegn ved moderne værdier. I lange perioder er filmen eftertænksom underholdning af højeste karat, og Jennifer Lawrence gør også sit til, at “The Hunger Games” ikke ender i glemmebogen. ”Få dem til at huske dig” bliver Katniss beordret, da spillet begynder. Det råd har Lawrence taget til sig, og der er ikke nogen, der vil glemme hendes indsats foreløbigt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Bardoboy 12 år siden

Endelig kom dagen! Kl. 18.30 går det løs, og jeg er totalt klar! :)
Gravatar

#2 Ericmase 12 år siden

Jeg synes at den var ekstremt nervepirrende. Kameraføringen var grunden til det tror jeg.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#3 twinfan 12 år siden

jeg kommer til at tænke på the running man med arnold,bare ikke så rå. Der var for lidt action tit hørte man bare et bumm og så vidste man at så var en mere død. den er ikke dårlig men man tænkte heller ikke den må jeg eje eller hvornår kommer 2eren. jeg ligger på 3 måske 4 stjerner, gad godt læse bogen som også skulle indholde action og humor.
Gravatar

#4 Nicki52 12 år siden

Jeg skal også se den i aften med en veninde. Glæder mig sindsyg meget til filmen. Skal til at gøre mig klar til i aften.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#5 IK 12 år siden

Ericmase (2) skrev:
Jeg synes at den var ekstremt nervepirrende. Kameraføringen var grunden til det tror jeg.


Kunne du lide filmen som helhed? :) 
Gravatar

#6 Ericmase 12 år siden

IK (5) skrev:
Kunne du lide filmen som helhed? :)


Ja da! Den var langt bedre skruet sammen end Twilight! Effekterne i filmen er også fint nok.

;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#7 Batsy 12 år siden

Ericmase (6) skrev:
Ja da! Den var langt bedre skruet sammen end Twilight! Effekterne i filmen er også fint nok.

;)


Hvad med Harry Potter? Nu hvor vi kigger på ungdoms action fantasy film :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#8 Nicki52 12 år siden

Batsy (7) skrev:
Nu hvor vi kigger på ungdoms action fantasy film

Er Twilight en actionfilm? :O
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#9 Batsy 12 år siden

Nicki52 (8) skrev:
Er Twilight en actionfilm? :O


Hmmm, måske skulle jeg undlade action :p
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#10 Therien 12 år siden

Ericmase (6) skrev:
Ja da! Den var langt bedre skruet sammen end Twilight! Effekterne i filmen er også fint nok.

;)


Bedere end Twilight.. Wow.. Nu er jeg tændt hehe..

Skriv ny kommentar: