Tonen er let og nem at gå til i “Juno”. Der er i virkeligheden ikke så meget mere nyt under solen i denne film, men alligevel stråler den. Den er præget af en oprigtighed og fortællelyst, som bærer den. Den er intelligent, og den rammer en nerve. Og så er der heller ikke mere. Men det gør skam ikke noget, når det bliver gjort så charmerende og underholdende. Ligesom Juno selv er filmen rapkæftet, og det er herligt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-Bruce 16 år siden

#20 Ebert er gået helt amok over den iøvrigt. Regner med det er noget i omegnen af Garden State. Positiv, sød, opmuntrende, men konstrueret. Kunne dog godt lide Garden State :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#22 JannikAnd 16 år siden

#21 - Synes også, Garden State har en charme (eller i hvertfald Natalie Portman), på trods af sin navlepillende præmis. Alt i min filmiske fornuft dikterer, at jeg skal hade den, men alligevel nyder jeg den til tider :)
Gravatar

#23 filmz-Bruce 16 år siden

#22 Ja hun er krammedyrssvælgende skøn i den film :) Et af de få øjeblikke i historien, hvor jeg overvejede at donere min krop til en kvinde!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#24 JannikAnd 16 år siden

#23 - Hear, hear :)
Gravatar

#25 filmz-jonasgr 16 år siden

Er hun ikke altid det. Og så er hun ovenikøbet en fremragende skuespillerinde.

Personligt glæder jeg mig til at se Juno. De klip jeg har set fra den har vigtig rigtig gode og morsomme.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#26 filmz-Torben Aamann 16 år siden

En fin lille film. Den byder på lidt af det hele. Både lidt drama, lidt romance, lidt komik og så en masse charme.
Filmen byder ikke på meget nyt indenfor genren, men som feel good movie, er den skam værd at se.
Gravatar

#27 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

# 22 Garden State er nu også en ret dejlig film kan jeg godt give dig ret i :)

# 23 Gør man ikke det indimellem :o)

Juno er en Super dejlig lille feel good film, som aldrig bliver vammel eller sødsuppet, endsige moralsk. En film teenagere kan se sammen med deres forældre uden at blive flove.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#28 filmz-Bruce 16 år siden

#27 .. En film teenagere kan se sammen med deres forældre uden at blive flove.

Ligesom Deep Throat!!! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#29 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

# 28 Er det ikke den dersens undervisningsfilm fra 70'erne -Den vi så i Biologi og Anatomi ;o)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#30 mr gaijin 16 år siden

Jeg så den til en forpremiere igår. Den er bedre end Garden State. Meget offbeat og charmerende. Og utrolig godt skrevet manuskript. Den skarpeste dialog jeg har hørt længe. Oscarnomineringen for bedste film er måske ikke fortjent. Men den er super indenfor sin genre, og prisen for bedste originale manuskript er helt i orden.

4,5/6
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: