Det eneste negative jeg egentlig har at sige om “Kill Bill” er, at der desværre er enkelte scener som virker en anelse overflødige. Jeg mener ærlig talt, at det var unødvendigt at dele filmen op i to dele. Personligt ville jeg bestemt ikke have noget imod at være vidne til Uma Thurman og co’s blodige og voldsomme udskejelser i 3 timer. Men filmen har trods alt en intelligent og veloplagt slutning (i modsætning til den vi så i årets anden “to-be-continued” film “Matrix Reloaded”) som får ventetiden mellem “Ringenes Herre” filmene til at føles som intet andet end et irriterende frikvarter. Morsom, nervepirrende, særdeles underholdende og endda en anelse skræmmende – “Kill Bill – Volume 1” er cinematisk dynamit.
Klik her for at læse mere om Quentin Tarantino i Ugens filmz.
#141 dyg 21 år siden
#142 filmz-Kadann 21 år siden
Jeg har heller ikke set Ichi, men til den ringe pris af 20-30 kr. for den på DVD, fra Hong Kong, så vil jeg gerne ta' chancen.. Battle Royale har jeg dog set, og det er sgu god og blodig underholdning. :)
#143 El vez 21 år siden
...det er ganske enkelt en smuk film :)
#144 dyg 21 år siden
Og som i ganske sikkert har fundet ud af, nyder jeg meget at stene for vildt til tider, oftest samtidigt med Simpsons.
#145 skittlez 21 år siden
#146 dyg 21 år siden
#147 filmz-Retep 21 år siden
uanset hvad så er det eneste jeg kan tilføje at killbill 2 er mere ventet hos mig end rotk, sw3 og indy4 tilsammen. (kun cirka 3 måneder til den kommer i usa! :P)
#148 DarkLight 21 år siden
#149 filmz-Plimmer 21 år siden
#150 DarkLight 21 år siden
god jul !