Selv om “King Kong” skuffede Universal i biffen (men stadigvæk tjente virkelig godt), har filmen uden tvivl talrige tilhængere, som vil nyde denne fine udgivelse. Jeg havde svært ved at blive revet med af en film så følelseskold, langsommelig og ofte tudegrim. AV-præsentationen er i top, og ekstramaterialet er glimrende.
Der er også udgivet en 1-disc udgave af “King Kong” i Danmark. Træk ét point fra den samlede vurdering, hvis det er den, du vælger at gå efter.
Klik her for at læse artiklen “Monstre og uhyrer – King Kong før og nu”.
#61 BN 18 år siden
#62 BN 18 år siden
Tak for kommentaren! Jeg var lige ved at begynde at føle mig som "Palle alene i verden" med min mening om "Deer Hunter".
Det er faktisk også en væsentlig ting du dér nævner.
#63 Kiksmann 18 år siden
Da jeg så denne film, følte jeg havde set noget af det i forvejen (hvis du føler det samme er det korrekt), for som anmelder siger er det jo ligesom at komme 13 år tilbage i tiden, her er det bare ikke en kæmpe avekat der styrer det hele, men en sulten dino.
Filmen er ganske underholdne, men behøvede denne genindspilning, nej det gjorde vi ikke, troede jeg. For når man nu først ser filmen ser man det er jo en flot film, der er ok lavet, der er en ok handling, en ok ø med^^
Jaja jeg ønsker alle en god fornøjelse med King Kong, for det er en gennemsnitlig film, med gennemsnitlig underholdning....
#64 thomas040 18 år siden
#65 Slettet Bruger [1928650167] 18 år siden
#66 sizanx 18 år siden
#67 El vez 18 år siden
Forhåbentlig bliver der redegjort for karaktergivningen i anmeldelsen :)
#68 filmz-mr. larsen 18 år siden
ikke langtrukken nogle steder.
meget passene længde.
peter jackson ka' bare det der instruktions haløj...!!
men jeg tror jeg venter med at købe den indtil at der kommer den der 4 disc udgave....!!!!
vis jeg kan vente..
5,5/6
#69 filmz-Movie Boy 18 år siden
#70 filmz-Is 18 år siden
5/6
Kong Peter er for sej