Selv om “King Kong” skuffede Universal i biffen (men stadigvæk tjente virkelig godt), har filmen uden tvivl talrige tilhængere, som vil nyde denne fine udgivelse. Jeg havde svært ved at blive revet med af en film så følelseskold, langsommelig og ofte tudegrim. AV-præsentationen er i top, og ekstramaterialet er glimrende.

Der er også udgivet en 1-disc udgave af “King Kong” i Danmark. Træk ét point fra den samlede vurdering, hvis det er den, du vælger at gå efter.

Klik her for at læse artiklen “Monstre og uhyrer – King Kong før og nu”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#61 BN 18 år siden

Nah, jeg tror ikke, der er mere at sige om "Deer Hunter" - desuden forvandler "kill the bills" sig nok snart til "kill bn", hvis jeg ikke stopper denne lille sidebemærkning ... som jo i øvrigt kom sig af, at "King Kong" også har en lang introduktion af figurerne, før dramatikken begynder.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#62 BN 18 år siden

#46 - jessup:

Tak for kommentaren! Jeg var lige ved at begynde at føle mig som "Palle alene i verden" med min mening om "Deer Hunter".

Det er faktisk også en væsentlig ting du dér nævner.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#63 Kiksmann 18 år siden

Jeg giver den 4 stjerner, det fortjerner den. En for Kong, en for Jackson, en for dino'erne og endelige en for filmen.

Da jeg så denne film, følte jeg havde set noget af det i forvejen (hvis du føler det samme er det korrekt), for som anmelder siger er det jo ligesom at komme 13 år tilbage i tiden, her er det bare ikke en kæmpe avekat der styrer det hele, men en sulten dino.
Filmen er ganske underholdne, men behøvede denne genindspilning, nej det gjorde vi ikke, troede jeg. For når man nu først ser filmen ser man det er jo en flot film, der er ok lavet, der er en ok handling, en ok ø med^^

Jaja jeg ønsker alle en god fornøjelse med King Kong, for det er en gennemsnitlig film, med gennemsnitlig underholdning....
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#64 thomas040 18 år siden

#45... jeg mener med "ikke godt lavet", at de scener hvor der skulle være emotionelt bånd mellem hulk og jennifer connellys karakter, ikke fungerede
Failure is a zero out.
Gravatar

#65 Slettet Bruger [1928650167] 18 år siden

Helt enig med anmeldelsen...
Gravatar

#66 sizanx 18 år siden

mærkeligt at filmen får 3/6 @ dvd, mens den får 5/6 @ biograf! Der er vidst en del uenighed omkring anmelderne? ;)
Gravatar

#67 El vez 18 år siden

#66 Som anmeldere giver vi, heldigvis, udtryk for vores personlige mening. Hvis en film bliver anmeldt på hhv. dvd og i biffen af forskellige anmeldere kan der derfor forekomme forskellige karakterer.

Forhåbentlig bliver der redegjort for karaktergivningen i anmeldelsen :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#68 filmz-mr. larsen 18 år siden

den film er for fed.....!!!
ikke langtrukken nogle steder.
meget passene længde.

peter jackson ka' bare det der instruktions haløj...!!

men jeg tror jeg venter med at købe den indtil at der kommer den der 4 disc udgave....!!!!

vis jeg kan vente..

5,5/6
Gravatar

#69 filmz-Movie Boy 18 år siden

Det er en fed film......
Gravatar

#70 filmz-Is 18 år siden

Hvad 3/6! I mine øjne var filmen efter batman begins årets film.
5/6
Kong Peter er for sej

Skriv ny kommentar: