Man kan undre sig over, hvordan en så gennemført elendig film kan få dansk biografpremiere, når så mange gode, anderledes og interessante film bliver forbigået hvert år. Idéen om de to ordenshåndhævere fra hver sin verden er god og kunne sagtens have dannet fundamentet for en god thriller rig på både humor og hæsblæsende action. Men her er der hverken grin eller spænding at hente. “The Last Stand” er simpelthen alt det, en actionfilm aldrig må være: Den er langsommelig, sløv og lige så interessant som Arnold Schwarzeneggers dilettantiske skuespil.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Hr. Nielsen 11 år siden

Benway (30) skrev:
Det er utvivlsomt rigtig, men man sætter en hel del mere pris på de gode, når man har været gennem endeløse mængder af lort.
Det må jeg erklære mig enig i (derfor jeg indimellem vælger en mere tvivlsom titel, for at nulstille hjernen så at sige:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#32 HonoDelLoce 11 år siden

Anmeldelse skrev:
Man kan undre sig over, hvordan en så gennemført elendig film kan få dansk biografpremiere, når så mange gode, anderledes og interessante film bliver forbigået hvert år.


Hvordan kan man egentlig undre sig over det?

Svar: penge.

Der er åbenbart ingen penge i at udsende de film, som du synes er "gode, anderledes og interessante" i biografen, for det er ikke det, flertallet vil se. Og flertallet har altid ret, når flertallet er betalende.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#33 KasperBS 11 år siden

Kruse (8) skrev:
Det er sjovt at der ikke var én, der havde et problem med at en kvinde(endda også Nadia) anmeldte en drengerøvsfilm, da hun gav 5 stjerner til "Dredd".


Jeg var ikke enig. Dredd er en middelmådig superhelte film og ligger efter min mening et par stjerner under film som Nolans Batman Trilogy og The Avengers. Men den var heller ikke dårlig. 3 stjerner herfra.
Gravatar

#34 Kruse 11 år siden

KasperBS (33) skrev:
Jeg var ikke enig. Dredd er en middelmådig superhelte film og ligger efter min mening et par stjerner under film som Nolans Batman Trilogy og The Avengers. Men den var heller ikke dårlig. 3 stjerner herfra.
Min pointe gik nu på at der ikke var nogen der råbte op om, hvorfor man valgte en kvinde til at anmelde en drengerøvsfilm, fordi at hun gav en høj karakter.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#35 BN 11 år siden

Albert Flasher (31) skrev:
Det må jeg erklære mig enig i (derfor jeg indimellem vælger en mere tvivlsom titel, for at nulstille hjernen så at sige:)


På dit profilbillede ligner du faktisk også en person, der lige har været gennem endeløse mængder af lort.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#36 Hr. Nielsen 11 år siden

BN (35) skrev:
På dit profilbillede ligner du faktisk også en person, der lige har været gennem endeløse mængder af lort.
Hey, jeg får pølse;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#37 Thomsen 11 år siden

strand2800 (2) skrev:
Okay.
No offence, virkelig, vil virkelig nødig lyde som en sexist eller en kønsdiskriminerende spade...
Men hvorfor er det ikke en mand der anmelder denne film?


Hvis du ikke vil lyde kønsdiskriminerende, så er det godt nok et pænt forstokket udsagn at spille ud med bagefter.

Lad mig se, om jeg har forstået dig ret: Du mener simpelthen, at man bør fordele alle genrer efter køn? M.a.o. det er - i dine øjne - umuligt fx at have et filmprogram med kun én vært, fordi værten - uanset køn - ikke ville kunne anmelde alle film på lige fod - alene pga. sit køn?

Det er jo direkte dumt!

En anmelders største kvalitet, ud over selvfølgelig at kunne skrive, er et solidt kendskab til alle genrer. Afhængig af ens arbejdsplads, så har man som anmelder ikke altid et ord at skulle have sagt i forhold til, hvilke film man skal anmelde. Så arbejdet kræver simpelthen, at man er godt nok klædt på til, at man kan blive sendt ind og se hvad som helst. Man kan selvfølgelig have sine egne favoritter og sine styrker, men jeg har ALDRIG mødt en anmelder, der ikke også er i stand til at gå ind og se en film i den genre, han eller hun mindst bryder sig om, og reflektere over den og sætte den ind i en sammenhæng.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#38 Zaphix 11 år siden

Jeg fandt den ganske underholdende, og til tider direkte morsom.
Havde bevist valgt ikke at læse anmeldelser, hvilket jeg så nu er glad for.

Bevares, det er ikke en dyb film, men den er heller ikke plat eller infantil, som mange film med flere udelte stjerner har været, så alt i alt var den en positiv overraskelse.
Gravatar

#39 Lars.dk 11 år siden

Hvorfor fanden får man en eller anden bimbo til at anmelde en film om denne? man sætter sku da heller ikke en mand til at anmelde sex and the city.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#40 Thomsen 11 år siden

Snup en Ritalin og smut tilbage til Nationen med dig, Lars!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: