Man kan undre sig over, hvordan en så gennemført elendig film kan få dansk biografpremiere, når så mange gode, anderledes og interessante film bliver forbigået hvert år. Idéen om de to ordenshåndhævere fra hver sin verden er god og kunne sagtens have dannet fundamentet for en god thriller rig på både humor og hæsblæsende action. Men her er der hverken grin eller spænding at hente. “The Last Stand” er simpelthen alt det, en actionfilm aldrig må være: Den er langsommelig, sløv og lige så interessant som Arnold Schwarzeneggers dilettantiske skuespil.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 Lord Beef Jerky 11 år siden

Doom II - Hell On Earth (43) skrev:
Conan?
Red Heat?
Total Recall?
End Of Days?
The 6th Day?

Hvis du ikke synes om flertallet af disse, er du vist ikke til drengerøvsfilm.


Nu må i sgu snart til at stramme op - GLEM ALDRIG COMMANDO IGEN!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#52 Yellow-TV 11 år siden

Nu skal vi også huske han er 65 år, og er hans første hovedrolle i ti år, så han må jo have været god af en mand i hans alder som en action-helt...

KasperBS (3) skrev:
Den har heller ikke fået gode anmeldelser i udlandet.

Den har faktisk fået pænt gode anmeldelser fra forskellige anmeldere, officielt har den fået blandet til positve anmeldelser.
Kviesgaard (10) skrev:

Og jeg har aldrig været i stand til, at se, hvad det er, Arnold Schwarzenegger mangler af skuespilsevner.
Jeg har heller ikke været i stand til at finde ud af det, Arnold er en af de bedste skuespillere, bodybuildere og politikkere der kan findes!!

Doom II - Hell On Earth (43) skrev:
Conan?
Red Heat?
Red Heat er dårlig! Den eneste Arnold-film jeg kan sige er dårlig, og jeg kunne selv lide Hercules In Newyork af den ene grund: Arnold er med!

Doom II - Hell On Earth (44) skrev:
OVER The Avengers; den ringeste blockbuster jeg har set i årevis.
Yeah Right.

pleuph (46) skrev:
Denne film er, uden tvivl, det bedste bud på en klassisk actionfilm i nyere tid. Den er fyldt med klichéer og callbacks til actionfilmens storhedstid i 80'erne og 90'erne, hvor Arnold, Stallone og Willis var de ubestridte konger af bøllebank. Der er action, der er humor, der er professionelle bad guys som ikke kan ramme en skid, der er latterlige stunts og sågar et par one-liners. Alt sammen i overraskende god harmoni, uden at nogle elementer i alvorlig grad overskygger andre.

Jeg har talt.
Jeg har ikke set filmen, men som Arnold-fan kan jeg kun sige at det er én god anmeldelse!!

EDIT: for man lov til at se Arnold's krop i filmen, altså om han stadig er muskuløs?

For man også lov til høre Arnold sige sit velkendte citat I'll be back!?
Gravatar

#53 Kviesgaard 11 år siden

Yellow-TV (#52) skrev:
EDIT: for man lov til at se Arnold's krop i filmen, altså om han stadig er muskuløs?

For man også lov til høre Arnold sige sit velkendte citat I'll be back!?


Du må nøjes med ham i T-shirt, men han ser da ud til, at have smidt dunken, og armene er da ikke helt kleine. Alt i alt ok indtryk, mandens alder taget i betragtning

Jeg mindes ikke, at høre I'll be back - replikken, og personligt er jeg nu ganske godt tilfreds med det, da jeg efterhånden føler, at den replik er blevet misbrugt ud over et hvert rimeligt forhold.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#54 Zombi 11 år siden

Drebble (50) skrev:
Det er jo hårde ord, så må man jo hellere være sikker.


Hårde men ikke uretfærdige. Jeg støtter Doom i den her sag.

Så god er The Avengers sgu heller ikke.
Gravatar

#55 Slettet Bruger [1431148366] 11 år siden

Zombi (54) skrev:
Hårde men ikke uretfærdige. Jeg støtter Doom i den her sag.

Så god er The Avengers sgu heller ikke.


Det er så seriøst, at I ligefrem laver en sag ud af det?
Gravatar

#56 Hr. Nielsen 11 år siden

Drebble (55) skrev:
Det er så seriøst, at I ligefrem laver en sag ud af det?
Så støtter jeg dig Drebble.....
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#57 wimmie 11 år siden

Ispep (13) skrev:
Sjovt, jeg kender nemlig sådan ca. 0, og jeg kender ellers mange kvinder :D


strand2800 (2) skrev:
Okay.
No offence, virkelig, vil virkelig nødig lyde som en sexist eller en kønsdiskriminerende spade...
Men hvorfor er det ikke en mand der anmelder denne film? Det er TYDELIGVIS en mande/drengerøvs film. Man kan jo ikke bruge Nadias anmeldelse til noget - det er jo næsten givet på forhånd at hun ikke kan lide den - har i hvert fald ALDRIG hørt om en kvinde der kunne lide en Schwarzenegger-film. Ville I også få en mand til at anmelde en potentiel Mean Girls 3, Sex and the City 3 eller Bring it on 4 eller hvor mange der nu er af dem.
Sorry, men ville ikke mene det var et problem hvis man delte det op på den måde.


Jeg er af hunkøn og jeg er stor fan af Terminator 1+2 og Predator og synes at både True Lies, Total Recall, The Last Action Hero, Twins og Kindergarden Cop er særdeles underholdende film :D

(Junior var dog crap...)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#58 Hr. Nielsen 11 år siden

wimmie (57) skrev:
Junior var dog crap...)
YES!!! Tak fordi du afliver mine fordomme, om at kvinder med garanti ville pege på dette makværk, som en af Arnold's bedste:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#59 Zombi 11 år siden

Drebble (55) skrev:
Zombi (54) skrev:
Hårde men ikke uretfærdige. Jeg støtter Doom i den her sag.

Så god er The Avengers sgu heller ikke.


Det er så seriøst, at I ligefrem laver en sag ud af det?


Ja da. Hvad ellers?

Du vil høre fra min advokat inden længe eller også havde du bare lagt lidt for meget i ordet sag. ;)

Gravatar

#60 wimmie 11 år siden

Albert Flasher (58) skrev:
YES!!! Tak fordi du afliver mine fordomme, om at kvinder med garanti ville pege på dette makværk, som en af Arnold's bedste:-D


Haha, nej den film er da bare så pinlig....og ret skræmmende :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: