Man kan undre sig over, hvordan en så gennemført elendig film kan få dansk biografpremiere, når så mange gode, anderledes og interessante film bliver forbigået hvert år. Idéen om de to ordenshåndhævere fra hver sin verden er god og kunne sagtens have dannet fundamentet for en god thriller rig på både humor og hæsblæsende action. Men her er der hverken grin eller spænding at hente. “The Last Stand” er simpelthen alt det, en actionfilm aldrig må være: Den er langsommelig, sløv og lige så interessant som Arnold Schwarzeneggers dilettantiske skuespil.
Skriv ny kommentar:
#51 Lord Beef Jerky 11 år siden
Nu må i sgu snart til at stramme op - GLEM ALDRIG COMMANDO IGEN!
#52 Yellow-TV 11 år siden
Den har faktisk fået pænt gode anmeldelser fra forskellige anmeldere, officielt har den fået blandet til positve anmeldelser.
Jeg har heller ikke været i stand til at finde ud af det, Arnold er en af de bedste skuespillere, bodybuildere og politikkere der kan findes!!
Red Heat er dårlig! Den eneste Arnold-film jeg kan sige er dårlig, og jeg kunne selv lide Hercules In Newyork af den ene grund: Arnold er med!
Yeah Right.
Jeg har ikke set filmen, men som Arnold-fan kan jeg kun sige at det er én god anmeldelse!!
EDIT: for man lov til at se Arnold's krop i filmen, altså om han stadig er muskuløs?
For man også lov til høre Arnold sige sit velkendte citat I'll be back!?
#53 Kviesgaard 11 år siden
Jeg mindes ikke, at høre I'll be back - replikken, og personligt er jeg nu ganske godt tilfreds med det, da jeg efterhånden føler, at den replik er blevet misbrugt ud over et hvert rimeligt forhold.
#54 Zombi 11 år siden
Hårde men ikke uretfærdige. Jeg støtter Doom i den her sag.
Så god er The Avengers sgu heller ikke.
#55 Slettet Bruger [1431148366] 11 år siden
Det er så seriøst, at I ligefrem laver en sag ud af det?
#56 Hr. Nielsen 11 år siden
#57 wimmie 11 år siden
Jeg er af hunkøn og jeg er stor fan af Terminator 1+2 og Predator og synes at både True Lies, Total Recall, The Last Action Hero, Twins og Kindergarden Cop er særdeles underholdende film :D
(Junior var dog crap...)
#58 Hr. Nielsen 11 år siden
#59 Zombi 11 år siden
Ja da. Hvad ellers?
Du vil høre fra min advokat inden længe eller også havde du bare lagt lidt for meget i ordet sag. ;)
#60 wimmie 11 år siden
Haha, nej den film er da bare så pinlig....og ret skræmmende :D