Man kan undre sig over, hvordan en så gennemført elendig film kan få dansk biografpremiere, når så mange gode, anderledes og interessante film bliver forbigået hvert år. Idéen om de to ordenshåndhævere fra hver sin verden er god og kunne sagtens have dannet fundamentet for en god thriller rig på både humor og hæsblæsende action. Men her er der hverken grin eller spænding at hente. “The Last Stand” er simpelthen alt det, en actionfilm aldrig må være: Den er langsommelig, sløv og lige så interessant som Arnold Schwarzeneggers dilettantiske skuespil.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#61 Yellow-TV 11 år siden

Kviesgaard (53) skrev:
Yellow-TV (#52) skrev:
EDIT: for man lov til at se Arnold's krop i filmen, altså om han stadig er muskuløs?

For man også lov til høre Arnold sige sit velkendte citat I'll be back!?

Du må nøjes med ham i T-shirt, men han ser da ud til, at have smidt dunken, og armene er da ikke helt kleine. Alt i alt ok indtryk, mandens alder taget i betragtning

Jeg mindes ikke, at høre I'll be back - replikken, og personligt er jeg nu ganske godt tilfreds med det, da jeg efterhånden føler, at den replik er blevet misbrugt ud over et hvert rimeligt forhold.
Tak for det nu ved jeg at den skal ses, men enig med at I'll be back citatet er godt nok brugt.
Gravatar

#62 Slettet Bruger [1431148366] 11 år siden

Zombi (59) skrev:
eller også havde du bare lagt lidt for meget i ordet sag. ;)

Eller oss' har du ikke spottet, at man godt kan ta' lidt fis på folk, uden brug af smileys. ;)
Gravatar

#63 Ispep 11 år siden

For at nuancere min kommentar lidt mere, mener jeg naturligvis den er rettet mod den mere gængse kvindelige tilskuer. I den ende kender jeg ærligt ingen der nyder en Arnold film. Er man filmfan, bare på den lidt dybere plan, som du f.eks, ja så er man pr automatik også udstyret med bedre viden og kendskab til film, og så kan man jo også nyde en Arnold film :0 Da jeg var inde og se Expendables, den første, var der ingen kvinder Til stede. Hvorfor mon? :0
Gravatar

#64 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Drebble (55) skrev:
Zombi (54) skrev:
Hårde men ikke uretfærdige. Jeg støtter Doom i den her sag.

Så god er The Avengers sgu heller ikke.

Det er så seriøst, at I ligefrem laver en sag ud af det?

Hvad f..... mener du? Hvad for en sag? Du ser vist spøgelser. Vi nævner bare at den er dårlig. Hvis det er "en sag", så er næsten enhver kommentar på sitet "en sag".
Doctor Last Warning
Gravatar

#65 Slettet Bruger [1431148366] 11 år siden

Doom II - Hell On Earth (64) skrev:
Hvad f..... mener du? Hvad for en sag? Du ser vist spøgelser. Vi nævner bare at den er dårlig. Hvis det er "en sag", så er næsten enhver kommentar på sitet "en sag".

Se #62 og husk at tage hjertemedicinen. :)
Gravatar

#66 wimmie 11 år siden

Ispep (63) skrev:
#57 Da jeg var inde og se Expendables, den første, var der ingen kvinder Til stede. Hvorfor mon? :0

Fordi den var spild af penge at se i biografen? :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#67 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Drebble (65) skrev:
Se #62 og husk at tage hjertemedicinen. :)

haahahahahahahahaha det var fucking sjovt ligesom Rene Dif fra Aquaaa har den fede humor!
Doctor Last Warning
Gravatar

#68 Zombi 11 år siden

Drebble (62) skrev:
Eller oss' har du ikke spottet, at man godt kan ta' lidt fis på folk, uden brug af smileys. ;)

NO ONE LIKES YOU AND YOU ARE GONNE DIE ALONE!
Gravatar

#69 Zombi 11 år siden

Zombi (68) skrev:
NO ONE LIKES YOU AND YOU ARE GONNE DIE ALONE!

[url=
Gravatar

#70 Highland Park 11 år siden

Ispep (63) skrev:
For at nuancere min kommentar lidt mere, mener jeg naturligvis den er rettet mod den mere gængse kvindelige tilskuer. I den ende kender jeg ærligt ingen der nyder en Arnold film. Er man filmfan, bare på den lidt dybere plan, som du f.eks, ja så er man pr automatik også udstyret med bedre viden og kendskab til film, og så kan man jo også nyde en Arnold film :0
Påstår du dermed, at der er langt flere filmfans "udstyret med bedre viden og kendskab til film" blandt mænd end kvinder?

wimmie (66) skrev:
Fordi den var spild af penge at se i biografen? :p
Touché Wimmie!
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: