Man kan undre sig over, hvordan en så gennemført elendig film kan få dansk biografpremiere, når så mange gode, anderledes og interessante film bliver forbigået hvert år. Idéen om de to ordenshåndhævere fra hver sin verden er god og kunne sagtens have dannet fundamentet for en god thriller rig på både humor og hæsblæsende action. Men her er der hverken grin eller spænding at hente. “The Last Stand” er simpelthen alt det, en actionfilm aldrig må være: Den er langsommelig, sløv og lige så interessant som Arnold Schwarzeneggers dilettantiske skuespil.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 Yellow-TV 11 år siden

Ispep (63) skrev:
I den ende kender jeg ærligt ingen der nyder en Arnold film. Er man filmfan,
Mener du så kvinder eller mænd? Hvis du mener mænd, kan jeg lige sige at jeg er en kæmpe Arnold-fan og har nydt enhver af hans film bortset fra Red Heat ( men nu er det også godt nok lang tid siden, jeg husker at Jim Belushi var elendig, men jeg så også filmen på VHS og kasseten var så slidt at man nærmest ikke kunne se noget udover sne på skærmen, den var også så slidt at den var lydløs, jeg forstod den kun ved at læse underteksterne, så den kan jo være jeg skal gense den.
Gravatar

#72 Highland Park 11 år siden

Yellow-TV (71) skrev:
Mener du så kvinder eller mænd?

Ispep (63) skrev:
... mener jeg naturligvis den er rettet mod den mere gængse kvindelige tilskuer. I den ende kender jeg ærligt ingen der nyder en Arnold film.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#73 Ispep 11 år siden

Tja. Det kunne man jo ikke vide på forhånd? Eller siger du måske indirekte, at kvinder er fordomsfulde for den type film :0

Uden at fornærme nogen, så er jeg nok af den tro, at mænd er bedre udstyret. Både blandt fans og anmeldere. Intet er uden undtagelser og nuancer naturligvis, men jeg har mere tiltro til den mandlige mening om film. Ikke til enhver pris, jeg lytter gerne til det fornuftige individ uanset køn, sålænge nogen ved hvad de taler om.
Gravatar

#74 Thomsen 11 år siden

That's it! Jeg har offcielt mistet min sidste tiltro til menneskeheden med denne tråd.

Jeg går ud og graver mig ned nu.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#75 Zombi 11 år siden

Thomsen (74) skrev:
That's it! Jeg har offcielt mistet min sidste tiltro til menneskeheden med denne tråd.

Jeg går ud og graver mig ned nu.

Ja jeg er også rystet over hvor mange folk kan lide The Avengers.
Gravatar

#76 Kyllingebenet 11 år siden

Zombi (75) skrev:

Ja jeg er også rystet over hvor mange folk kan lide The Avengers.

Også mig!!!
Mental striptease..
Gravatar

#77 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

#75-76: I rest my case! :-)
Doctor Last Warning
Gravatar

#78 Lord Beef Jerky 11 år siden

Fuck jer allesammen, jeg synes last stand er god underholdning! Hele den lange opbygning havde så mange fantastiske plothuller og småfejl, at jeg sad med et stort smil hele vejen igennem. Slutopgøret var så til gengæld glimrende old school action. Det eneste jeg umiddelbart kunne være foruden, er Johnny Knoxvilles karakter. Som helhed er filmen dårlig på den helt rigtige måde, og er enig med kommentaren, der siger, at filmen er bedre end de to expendables film. 7/10!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#79 Yellow-TV 11 år siden

Lord Beef Jerky (78) skrev:
Fuck jer allesammen, jeg synes last stand er god underholdning! Hele den lange opbygning havde så mange fantastiske plothuller og småfejl, at jeg sad med et stort smil hele vejen igennem. Slutopgøret var så til gengæld glimrende old school action. Det eneste jeg umiddelbart kunne være foruden, er Johnny Knoxvilles karakter. Som helhed er filmen dårlig på den helt rigtige måde, og er enig med kommentaren, der siger, at filmen er bedre end de to expendables film. 7/10!
Jeg har heller ikke sagt at den er dårlig, f**** dig selv :)
Gravatar

#80 Lord Beef Jerky 11 år siden

Yellow-TV (79) skrev:
Jeg har heller ikke sagt at den er dårlig, f**** dig selv :)

Nej, farvel idiot!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: