Man kan undre sig over, hvordan en så gennemført elendig film kan få dansk biografpremiere, når så mange gode, anderledes og interessante film bliver forbigået hvert år. Idéen om de to ordenshåndhævere fra hver sin verden er god og kunne sagtens have dannet fundamentet for en god thriller rig på både humor og hæsblæsende action. Men her er der hverken grin eller spænding at hente. “The Last Stand” er simpelthen alt det, en actionfilm aldrig må være: Den er langsommelig, sløv og lige så interessant som Arnold Schwarzeneggers dilettantiske skuespil.
Skriv ny kommentar:
#71 Yellow-TV 11 år siden
#72 Highland Park 11 år siden
#73 Ispep 11 år siden
Tja. Det kunne man jo ikke vide på forhånd? Eller siger du måske indirekte, at kvinder er fordomsfulde for den type film :0
Uden at fornærme nogen, så er jeg nok af den tro, at mænd er bedre udstyret. Både blandt fans og anmeldere. Intet er uden undtagelser og nuancer naturligvis, men jeg har mere tiltro til den mandlige mening om film. Ikke til enhver pris, jeg lytter gerne til det fornuftige individ uanset køn, sålænge nogen ved hvad de taler om.
#74 Thomsen 11 år siden
Jeg går ud og graver mig ned nu.
#75 Zombi 11 år siden
Ja jeg er også rystet over hvor mange folk kan lide The Avengers.
#76 Kyllingebenet 11 år siden
Også mig!!!
#77 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#78 Lord Beef Jerky 11 år siden
#79 Yellow-TV 11 år siden
#80 Lord Beef Jerky 11 år siden
Nej, farvel idiot!