Jeg må desværre indrømme, at jeg ikke blev helt så grebet af “Lost”, som jeg havde håbet. Jeg havde glædet mig enormt til at stifte bekendtskab med årets store Emmy-vinder, men den rystede mig ikke helt i min grundvold. Der er dog stadigvæk tale om velsmurt og afhængighedsdannende tv-underholdning, og samtidigt det bedste producer J. J. Abrams har leveret siden de tidlige sæsoner af “Alias”. Det borger meget godt for “Mission: Impossible 3”. Rygterne siger, at kvaliteten af seriens 2. sæson beklageligvis er dalende. Men jeg ser dog alligevel frem til endnu en gang at begive mig af sted til seriens mysteriøse ø.

Dvd’ens AV-præsentation er ganske enkelt fænomenal, og ekstramaterialet fungerer som et glimrende supplement. For fans er det her et must, og stort set alle andre serie-entusiaster bør bestemt også give “Lost” en chance. Boksen indeholder 25 afsnit og er relativt billig i forhold til andre tv-serier, så der er ganske god valuta for pengene.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 läkerol 18 år siden

Jeg synes at Lost er en fed serie. Men så har de røvhuller af tv folk, besluttet at det skal sendes på Kanal 5!! Og den kanal har jeg naturligvis ikke.. Sådan noget tis!!!
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#22 myggen 18 år siden

Det vil i så fald være første gang du går glip af noget af den grund.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#23 filt 18 år siden

#21, de sender den nu altså på TVDanmark. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#24 filmz-sanjo 18 år siden

#23
Som regel hvis man ikke har Kanal5, så har man heller ikke TVDanmark, da de hører sammen, som tv3 og 3+ :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#25 Slettet Bruger [391925303] 18 år siden

TvDk er da gratis?..
Gravatar

#26 filmz-sanjo 18 år siden

Nope, hører med i canal digital pakken. Dog hvis man bor i byen, hører det under tdc select mm.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#27 Slettet Bruger [391925303] 18 år siden

Jeg bor på landet, og har slet ikke parabol, dog får jeg den gratis.
Gravatar

#28 filmz-sanjo 18 år siden

Okay, så er det bare snyd :). Bor også på landet, men intet gratis her. hehe
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#29 weebs 18 år siden

#28 kig her ->!!!<-
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#30 filt 18 år siden

#24, jeg har nu TVDanmark, men ikke Kanal5. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid

Skriv ny kommentar: