Jeg må desværre indrømme, at jeg ikke blev helt så grebet af “Lost”, som jeg havde håbet. Jeg havde glædet mig enormt til at stifte bekendtskab med årets store Emmy-vinder, men den rystede mig ikke helt i min grundvold. Der er dog stadigvæk tale om velsmurt og afhængighedsdannende tv-underholdning, og samtidigt det bedste producer J. J. Abrams har leveret siden de tidlige sæsoner af “Alias”. Det borger meget godt for “Mission: Impossible 3”. Rygterne siger, at kvaliteten af seriens 2. sæson beklageligvis er dalende. Men jeg ser dog alligevel frem til endnu en gang at begive mig af sted til seriens mysteriøse ø.

Dvd’ens AV-præsentation er ganske enkelt fænomenal, og ekstramaterialet fungerer som et glimrende supplement. For fans er det her et must, og stort set alle andre serie-entusiaster bør bestemt også give “Lost” en chance. Boksen indeholder 25 afsnit og er relativt billig i forhold til andre tv-serier, så der er ganske god valuta for pengene.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 läkerol 18 år siden

23# jeg har selv Lost på DVD. Men det er sæson 2 jeg ikke kan se.
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#32 wiseguy 18 år siden

Sender banditterne fra Tv-Danmark den ikke i PanScan? eller hvad det nu hedder, jeg synes at billedet ser mega beskåret ud.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#33 akerman 18 år siden

#14
Nej der var også afsnit 2 eller 3 tror jeg det var:
der hvor vi ser det fra.. kates POV tror jeg det er, hvordan hun kommer ned i bunkeren, og sidder i luftkanalen
Gravatar

#34 filmz-Aras 18 år siden

Wee! Fedt at Lost bliver genudsendt! Den serie er bare så GOD! Godt at man kan få den på DVD (det er ALTID så irriterende, når afsnittet som bliver vist i tv er slut)...
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#35 SteeN! 18 år siden

Hvordan kan det lort få så høj en karakter?!
"Ja ja - du flyver og hvad så?"
Gravatar

#36 filmz-Kadann 18 år siden

#35 -

Helt forkert.. argumentér for at "Lost" er noget lort og hvorfor den skal have en lavere karakter, så kan det jo være at der er nogen der gider at tage en diskussion med dig.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#37 Yossarian 18 år siden

jeg har aldrig set den her serie.. men tror jeg køber sæson 1. alligevel..
Gravatar

#38 filmz-Bartman 18 år siden

#33
Nåå det.. men det er jo sådan en lille del.. det er jo langt fra et helt afsnit!!
Gravatar

#39 filmz-bill lee 18 år siden

Jeg må indrømme at jeg ikke forstår den høje karakter...
Skuespillerne gør det egentligt fint, men personerne de spiller er alt for en-dimensionelle.
Spændingen, som udgør seriens egentlige styrke, består oftest i at vi aldrig rigtig får hele historien/sandheden/situation forklaret og derfor må vente på at høre resultatet i næste afsnit.

Det er jo en smagssag og jeg har da selv set flere af afsnittene i sæson 1, men serien imo er ikke kommet nogen vegne på meget lang tid... 3/6 Hvis det stod til mig ;-)
Gravatar

#40 Lady Arwen 18 år siden

Købte sæson 1 på release dagen.. Kunne ikke vente!
Ekstramaterialet er vildt godt.. Det er ret sjovt at se interviews med skuespillerne..

Serien er helt klart en af mine to yndlings serier og jeg er lige blevet færdig med at gense alle afsnittene

6/6

Kan ikke vente til sæson 2 kommer på TV Danmark til januar
Doctor Who <3

Skriv ny kommentar: