Samtidig har man i forsøget på at gøre filmen mere spiselig for et ungt publikum renset historien for antydningen af vold og seksuelt overgreb, hvilket forvandler en fortælling, der med al rimelighed burde være en temmelig forstyrrende oplevelse, til en ukonkret og ligefrem nuttet beretning. Dermed fjernes også vores følelsesmæssige indgang til Susies forældre, og man forbløffes i stedet over, hvor flad, ligegyldig og decideret kedelig en fortælling om et børnemord faktisk kan være.
“The Lovely Bones” er i det hele taget en mindre katastrofe, og overraskende er det ikke mindst, at Peter Jackson her har fejlet så fælt med denne beretning, som småkvalmt idylliserer begivenhederne omkring et barnemord. Skuespillerne gør det alle glimrende, men ellers så stinker filmen værre end et par sure hobbit-tær.
#51 filmkorn.dk 14 år siden
#52 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#53 Balrog-of-doom 14 år siden
#54 Spanner 14 år siden
...som er børnelokker
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#55 Balrog-of-doom 14 år siden
Jeg siger set UDEFRA.. Dem der ser ham udefra ser ham jo ikke som en børnelokker.. Så var han jo nok blevet anholdt..
#56 filmkorn.dk 14 år siden
#57 Spanner 14 år siden
Jeg siger bare, at de burde have vidst, at det var ham fra starten. Han har både det lille fesne overskæg OG the pedo-smile.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#58 Lord Beef Jerky 14 år siden
#59 Balrog-of-doom 14 år siden
58# Jeg siger jo heller ikk han virker som en normal fyr i filmen, jeg siger at set udefra virker han jo som en ganske fredelig mand der ordner sin have, med egen bil og hus osv osv. Netop fordi vi følger ham virker han jo for os ikke som en normal type, netop fordi vi kender til hans baggrund hvilket de andre (familien+politiet) ikke gør..
#60 Lord Beef Jerky 14 år siden