Alt i alt er “The Matrix Reloaded” en ganske underholdende film, som dog aldrig nærmer sig den oprindelig “Matrix” films kultstatus, og det overraskede mig, hvor hurtigt jeg egentlig var kommet mig over hele “Reloaded” oplevelsen. Efter at have set den første “Matrix” led jeg nærmest af åndenød i en lang periode derefter, som om man var blevet kastet vildt og ukontrolleret rundt i en grandios sanselig blender. Men “The Matrix Reloaded” kan jo, på sin vis, ikke leve op til mange folks forventninger, fordi den første film levede højt på dens stilede originalitet, hvilket er en luksus som “Reloaded” selvfølgelig ikke kan nyde nu.
Der er, som sagt, en del problemer med denne toer, men der er mange elementer i filmen som kompenserer for disse faktorer. “Reloaded” virker for stor og vidtspændende for dens eget bedste, men det er svært at sige, om dette virkelig er tilfældet, før vi får “The Matrix Revolutions” at se, når denne udkommer til november. Apropos “The Matrix Revolutions”, så husk endelig at blive siddende til efter rulleteksterne er forbi, og få en lille forsmag på den kommende tredje og sidste del af “Matrix” trilogien. Vi glæder os.
Klik [url=articles/view/293/]her[/url] for at læse mere om “The Matrix” i Ugens filmz.
#1 filmz-Daniel_Logan 21 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#2 Skobbolop 21 år siden
havde dog også forventet en lignende anmeldelse..
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#3 filmz-superfrez 21 år siden
Ps. Folk vil nok undre sig over hvordan jeg allerede har set den. Den fik premiere i Luxembourg den 16. hvor jeg så den ;D
#4 filmz-cycron 21 år siden
Hmm..du mener vel ikke at der foregår inde i The Matrix er overdreven..vel ? :)
#5 filmz-superfrez 21 år siden
#6 filmz-Gruber 21 år siden
#7 Slettet Bruger [2065539803] 21 år siden
Jeg tror du er blevet for vant til at alt esploderer uden videre i film :)
#8 The Insider 21 år siden
#9 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#10 KEiZ 21 år siden
Som nogen af jer også er inde på var det desværre hva' man kunne forvente af en 2'er, men 100% respekt for ikke at komme ind på plottet mm.