Filmens vidunderlige gruppedynamik er ekstremt indtagende og får os øjeblikkeligt til at holde af og med de heroiske mænd og kvinder, og i mindre (men stadig betydningsfulde) roller tilføjer Tom Wilkinson og svenske Michael Nyqvist filmen ekstra slagkraft og substans. Når selv Bollywoods største superstjerne, Anil Kapoor, blot får et par minutters spilletid, ved man, at en film bugner af talent. Og hvor er det i øvrigt skønt ikke at se Cruise rode sig ud i endnu en ineffektiv romance… Til gengæld havde filmen været bedre foruden dens lettere forvirrende slutning, der heller ikke har tilstrækkelig pondus.

Alt i alt er “Mission: Impossible – Ghost Protocol” altså en blændende thriller, der med sit fyrstelige miskmask af geniale gadgets, kulørte locations, gribende spionintriger og skæppeskønne spøgefuldhed vækker varme minder om de bedste Bond-film fra Connery-æraen. Sam Mendes skal i hvert fald knokle røven ud af bukserne for at nå selvsamme kvalitetsniveau med Bond-sagaens 23. kapitel: “Skyfall”. Men nok om det. Luk browseren, tag overtøjet på og drag hastigt mod biffen, for denne anmeldelse vil destruere sig selv om ti sekunder…

Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVE “Mission: Impossible – Ghost Protocol”-interviews.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 tiany 12 år siden

Så den igår og var vild med den... For hver gang jeg ser Jeremy Renner bliver jeg bare en større fan og i MI4 følte jeg han egentlig var det største plus.

Jeg ved ikke om jeg vil sige det var den bedste, det skal den lidt mere på afstand før jeg kan vurdere men anbefalelsesværdig...
Valar morghulis
Gravatar

#42 El vez 12 år siden

Jb-film (6) skrev:
Sjældent ser man gode Blu-ray-udgivelser - det er dog de tre første Mission Impossible på Blu-ray.


Say what? :p
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#43 Jb-film 12 år siden

El vez (42) skrev:
Say what? :p


Lang forklaring kort: Blu-ray leverer forskellige typer betegnelser, men det seneste Blu-ray bokssæt med Mission: Impossible er optimal HD kvalitet sammen med MPEG4 - og så er det lidt underordnet, hvad andre instruktører fifler med.
Gravatar

#44 Slettet Bruger [3083023660] 12 år siden

Jb-film (43) skrev:
Lang forklaring kort: Blu-ray leverer forskellige typer betegnelser, men det seneste Blu-ray bokssæt med Mission: Impossible er optimal HD kvalitet sammen med MPEG4 - og så er det lidt underordnet, hvad andre instruktører fifler med.


Nigga whuuut?
Gravatar

#45 Jb-film 12 år siden

utyske (44) skrev:
Nigga whuuut?


Small talk - se en film!
Gravatar

#46 Slettet Bruger [3083023660] 12 år siden

Pointen er blot, at dit indlæg overhovedet ikke giver mening. Jo, du har sat ord i forlængelse af hinanden og der er tegnsætning, men med mindre du skriver i kode, er der intet forståeligt indhold i dit indlæg.
Gravatar

#47 HonoDelLoce 12 år siden

To the Enigma-machine!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#48 Jb-film 12 år siden

utyske (46) skrev:
Pointen er blot, at dit indlæg overhovedet ikke giver mening. Jo, du har sat ord i forlængelse af hinanden og der er tegnsætning, men med mindre du skriver i kode, er der intet forståeligt indhold i dit indlæg.


Tilbage til skolen - kære ven.
Gravatar

#49 samcro 12 år siden

Jb-film (45) skrev:
Small talk - se en film!


Uhhhh I gotta agree with El vez and utyske on this one.

Also why are we speaking English all of a sudden?
Idjit
Gravatar

#50 Slettet Bruger [3083023660] 12 år siden

Jb-film (48) skrev:
Tilbage til skolen - kære ven.


Ok så, det lader vi stå et øjeblik.

Skriv ny kommentar: