“Mission: Impossible III” gør næppe det umulige, for den topper nok en anelse for tidligt i originalitet og tempo, og nej, plottet giver egentlig ikke meget mening. Faktisk er handlingen spækket med flere uafklarede omstændigheder. Men hvad gør det, når der alligevel er så meget fart over feltet, at de fleste detaljer ender med at ligne uklare og betydningsløse fartstriber i en film, som aldrig tøver i jagten på det næste gib i publikum? Selvom man efterhånden ikke skulle tro, at det var muligt i actionfilm, formår “Mission: Impossible III” at være en fantasifuld og højst underholdende action-thriller, som er spækket med drilske kuldegys og begavede overraskelser. Vinteren har været lang og popcornspublikummet har ventet længe, men nu er den her, årets første sommer-blockbuster og det kunne i grunden ikke gøres meget bedre.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-morpheus75 17 år siden

Fantastisk film, efter min mening... Langt den bedste af de 3 missioner. Det var rart endelig at se nye sider af manden/personen Ethan Hunt. Og ja, Seymour Hoffmann er bare fænomenal.
Take the red pill, you stay in wonderland, then i´ll show you how deep the rabbithole goes... Citat: Morpheus (Matrix)
Gravatar

#12 wiseguy 17 år siden

Alias de luxe
Er man fan af Alias, går man ikke forkert i byen med M:I:3. Det hele lugter og ånder af Alias bare større og bedre.
JJ Abrams leverer varen og består sin instruktørdebut på det store lærred med bravur.
Det er meget lang tid siden, at jeg har følt mig så godt underholdt - vi snakker actionfilm når det er bedst. 3erne er langt bedre end nr. 1 og nr. 2 gider vi slet ikke at snakke om!
Cruise er Cruise!! Hoffman er sindsyg veloplagt - lækket at se ham i den type rolle og så er filmen bare propfyldt med lækre ting. Lækre ting der springer i luften - ting der springer lækkert i luften!! Maggie Q i den røde kjole (suk) og så en lillebitte rolle til Simon Pegg, MIF's svar på Marshall Flinkman ;)
5/6 jeg glæder mig allerede til at se den igen!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#13 mimic 17 år siden

12, det vil sige at Mr Tom Cruise får skiftet sit outfit mange gange i løbet af MI3 ligesom jennifer garner i alias? :)
Gravatar

#14 wiseguy 17 år siden

Naaaah ikke helt ;) men lidt skifter han da. Mest interesant iden henseende er Maggie Q (suk igen).
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#15 filmz-Don Drift 17 år siden

FREM:R.A.G.E.N.D.E!

Yderst god anmeldelse, og den beskriver min mening om filmen meget godt. Det er en spændingsfyldt action sommer-blockbuster ;) Kanon god underholdning.

Bortset fra det lorte sæde jeg havde fået som sad skævt, så leverede Mission Impossible III en biografoplevelse jeg sent vil glemme.

F*** hvor var det bare fedt at se en film med tonsvis af eksplosioner og skuddueller uden det blev for meget af det gode :)

Thumbs up! 5 stjerner herfra, alene basseret på underholdningsværdien!

P.s.: Så er det fandme lækkert vi endelig har fået en anmelder der forstår sig på en god action film, og som til tider kan sætte plot huller lidt til side ;) Keep em' comming!
"Sideways, all days!"
Gravatar

#16 filmz-inside 17 år siden

Ja, er også lige kommet hjem fra biffen, og er for det meste enig med anmelderen.

Det var også på tide at der kom en, som ikke bare giver den ene dårlige karekter efter den anden til de forskellige fede actionfilm :D
Gravatar

#17 filmz-morpheus75 17 år siden

#16

Hørt hørt!!! :o)
Take the red pill, you stay in wonderland, then i´ll show you how deep the rabbithole goes... Citat: Morpheus (Matrix)
Gravatar

#18 Riqon 17 år siden

"den topper nok en anelse for tidligt i originalitet og tempo, og nej, plottet giver egentlig ikke meget mening. Faktisk er handlingen spækket med flere uafklarede omstændigheder."

Og alligevel får den 5? og så en kommentar om, at det ik kunne gøres meget bedre? Synes ik helt det hænger sammen, men glæder mig da til at se filmen engang.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#19 filmz-bullseye 17 år siden

Rigtig god anmeldelse! Havde egentligt forventet denne film ville floppe, men nu lader det til jeg skal et smut forbi biocity.dk og bestille et par billetter...

Glimrende start på sommeren - kanon vejr, og action i topklasse
Gravatar

#20 Outbound Sith 17 år siden

#18 Det hænger udemærket sammen, hvis du har set filmen! Hvis underholdningsniveauet er i så meget i top, at man aldrig rigtigt når at tænke over plothuller og kvaliteten i skuespillet, og hvis man er indstillet på, at der er en grund til, at genren kaldes ACTIONfilm, så kan det ene snildt opveje manglen på det andet.

Jeg er helt enig i 5/6-karakteren!

Og hvor er det fedt, at J.J. Abrams genopliver Hitchcocks "McGuffin"! Det er pissefarligt med den slags hængepartier, og sådan noget kan man kun tillade sig, hvis resten fungerer, og det gør det her!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder

Skriv ny kommentar: