“Mission: Impossible III” gør næppe det umulige, for den topper nok en anelse for tidligt i originalitet og tempo, og nej, plottet giver egentlig ikke meget mening. Faktisk er handlingen spækket med flere uafklarede omstændigheder. Men hvad gør det, når der alligevel er så meget fart over feltet, at de fleste detaljer ender med at ligne uklare og betydningsløse fartstriber i en film, som aldrig tøver i jagten på det næste gib i publikum? Selvom man efterhånden ikke skulle tro, at det var muligt i actionfilm, formår “Mission: Impossible III” at være en fantasifuld og højst underholdende action-thriller, som er spækket med drilske kuldegys og begavede overraskelser. Vinteren har været lang og popcornspublikummet har ventet længe, men nu er den her, årets første sommer-blockbuster og det kunne i grunden ikke gøres meget bedre.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 mimic 17 år siden

Jeg var da godt nok underholdt af MI3, bedre end de andre 2 bestemt, 3 ud af 6 herfra, godt underholdt men ik noget specielt, og havde regnede med at den var lidt længere så man fik hele historien uddybet bedre.
Gravatar

#42 filmz-Is 17 år siden

jeg er helt enig med 5/6. endelig Tom Cruise i topform
Gravatar

#43 mimic 17 år siden

Det her var en af de bedste ting ved MI 3

http://www.chinadaily.com.cn/lifestyle/2006-04/26/...

GUF!

#44 17 år siden

43: Vi ser vist hver vores kanal. Jeg er bare ikke til kineeees.
Gravatar

#45 vapor 17 år siden

Hun er da pænt nice. :)
Gravatar

#46 mimic 17 år siden

44, jeg er sku ligeglad om tøsen er neger, kineser, amerikaner eller dansker, hvis jeg synes hun er nice skal hun da hoppes på :)

#47 17 år siden

46: Enig. Problemet er bare, at hvis en pige er kineser eller neger, så er hun desværre bare ikke nice i mine øjne. Men det er jo kun godt, at man har forskellig smag. Og nej, jeg er ikke racist fordi jeg ikke er til kinesere eller sorte :-)
Gravatar

#48 BN 17 år siden

5/6 til filmen. Jeg har stadig en svaghed for 1'erens elegance og snert af 1960'er-stil, men 3'eren er en virkelig vellykket og spændende film.

Jeg havde ikke gættet, at
Billy Crudup's karakter Musgrave var en forræder, og med hensyn til jon's ord i #10 om, at det skulle være "nemt at gætte hvem der er skurken", så var det jo altså Hoffmand der var skurken, og det vidste vi fra starten af filmen. Hvem siger, at der SKAL være en forræder eller overraskende skurk med i plottet? Indrømmet kiggede jeg dog lidt skeptisk på Crudup's karakter, da han kontaktede Ethan Hunt i filmens første minutter, men min lille tvivl var næsten væk det næste lange stykke tid og blev totalt fjernet, da han hjalp Hunt med at stikke af efter anholdelsen. ... Så jeg er uenig i at det var forudsigeligt.


http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

#49 17 år siden

48: Du har da ret i, at det ikke er et must, at...
have et plot med en skjult bad guy. Jeg synes dog blot, at dette var oplagt, sådan som MI3 formede sig, og da synes jeg ikke, at det var svært at gætte, at det var den sympatiske kollega og ikke Lawrence Fishburne. Det var faktisk det samme i 1'eren med Jon V's karakter.
PS: Med den 'oplagte' tænkte jeg selvsagt ikke på Hoffman men på Fiskebækken.

;-)
Gravatar

#50 hey now 17 år siden

Rigtig god action film.
det er dog bare ret nemt at regne ud at Musgrave er en traitor-dude
Godspeed into the Mainstream

Skriv ny kommentar: