“Mission: Impossible III” gør næppe det umulige, for den topper nok en anelse for tidligt i originalitet og tempo, og nej, plottet giver egentlig ikke meget mening. Faktisk er handlingen spækket med flere uafklarede omstændigheder. Men hvad gør det, når der alligevel er så meget fart over feltet, at de fleste detaljer ender med at ligne uklare og betydningsløse fartstriber i en film, som aldrig tøver i jagten på det næste gib i publikum? Selvom man efterhånden ikke skulle tro, at det var muligt i actionfilm, formår “Mission: Impossible III” at være en fantasifuld og højst underholdende action-thriller, som er spækket med drilske kuldegys og begavede overraskelser. Vinteren har været lang og popcornspublikummet har ventet længe, men nu er den her, årets første sommer-blockbuster og det kunne i grunden ikke gøres meget bedre.

Læs hele anmeldelsen her

#31 17 år siden

23: Berligskes 5 stjener er vel fx ikke en decideret dårlig anmeldelse...
http://www.berlingske.dk/grid/anmeldelser/artikel:...
Gravatar

#32 filmz-CAADK 17 år siden

#23,31 Går jeg heller ikke ud fra at BTs 5 stjerner er..
http://scope.dk/film.php?id=4444&fil=4
Desuden har filmen ikke fået mindre end 3 stjerner de fleste stedet, hvilket er ok, som det laveste for en action film, desuden syntes jeg at det er for dårligt at man betvivler anmeldelsen, fordi han kun har anmeldt 1 film før.
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#33 chandler75 17 år siden

Søndagsavisen giver den også 5.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#34 chandler75 17 år siden

Bjørn (anmelderen) er nu ikke nogen hel novice når det kommer til filmjournalistik. Han har bl.a. tidligere skrevet til dr.dk/film for Danmarks Radio.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#35 vapor 17 år siden

#30 Jo det kunne man vel også kalde for en McGuffin.
Men mon ikke at det er guld? Jeg husker at der kom noget kraftigt gult genskin fra kuffertens indhold.
Hvis ikke guld hvad så? Et gult latex SM sæt? Det kunne jo forklarer at de måber lidt. :P
Gravatar

#36 elwood 17 år siden

#35 ja man ser kun noget guld agtigt skær, men der er ingen som siger det er guld 8-)

hmm latex sæt, den var ny hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#37 chandler75 17 år siden

Jeg mener at have læst et sted at Tarantino mente at det var en sjæl...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#38 Spanner 17 år siden

Top notch action film. Jeg kan ikke huske hvornår jeg har været så godt underholdt af en ren fart-over-feltet-film
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

#39 17 år siden

Det kan ikke undre, at Politiken kun giver ***. Filmen handler jo ikke om en polsk skomagers hårde kap for at få smør på brøddet til sine 10 børn, og det tema er et krav for at få mere end ***.
Gravatar

#40 ks 17 år siden

#39 - Og så er det Hr. Snobbet (Kim Skotte) himself, der har anmeldt den.

Skriv ny kommentar: