“Mission: Impossible III” gør næppe det umulige, for den topper nok en anelse for tidligt i originalitet og tempo, og nej, plottet giver egentlig ikke meget mening. Faktisk er handlingen spækket med flere uafklarede omstændigheder. Men hvad gør det, når der alligevel er så meget fart over feltet, at de fleste detaljer ender med at ligne uklare og betydningsløse fartstriber i en film, som aldrig tøver i jagten på det næste gib i publikum? Selvom man efterhånden ikke skulle tro, at det var muligt i actionfilm, formår “Mission: Impossible III” at være en fantasifuld og højst underholdende action-thriller, som er spækket med drilske kuldegys og begavede overraskelser. Vinteren har været lang og popcornspublikummet har ventet længe, men nu er den her, årets første sommer-blockbuster og det kunne i grunden ikke gøres meget bedre.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-Retep 17 år siden

Nu håber jeg ikke det er en McGuffin på samme irriterende måde man så det i Ronin?

#22 17 år siden

#21: Jeg synes nu det fungerer fint i Ronin
Gravatar

#23 blahblah 17 år siden

Så vidt jeg har kunnet læse i på andre sider er denne anmelder helt ved siden af.
De fleste steder, og de fleste folk jeg har snakket med, har kaldt den for dårlig eller middelmådig.
Gravatar

#24 filmz-FraQ 17 år siden

Jeg var inden og se den i går. Og er helt enig med #12 - Alias De Luxe - SD6 med en britisk Marhsall ;D Nogen der gider forklare det der med Hitchcock og "McGuffin"? :S
Gravatar

#25 vapor 17 år siden

McGuffin er vist nok et drivende plot element som man aldrig får helt forklaret/afklaret.
Som den kuffert i Ronin.

Ahhh fandt lige dette link:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mcguffin
Gravatar

#26 blahblah 17 år siden

Forstår stadig ikke hvordan man kan give en film 5 stjerner, og sige at plottet er dårligt i samme anmeldelse :D
Gravatar

#27 Outbound Sith 17 år siden

#23 Det er os, der er normale, og alle de andre, der er idioter! :)

#26 Hvor står der, at plottet er "dårligt"?
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#28 blahblah 17 år siden

Han skriver til sidst det ikke giver mening, og det er dårligt.
Gravatar

#29 chandler75 17 år siden

Han skriver "plottet giver egentlig ikke meget mening." Ikke det samme som at sige at det er et dårligt plot.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#30 elwood 17 år siden

#25 er det ikke også lidt det samme som med Pulp Fiction ?

Lang tid siden jeg har set den, men mener heller ikke man får at vide hvad den indeholder.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: