“Mission: Impossible III” gør næppe det umulige, for den topper nok en anelse for tidligt i originalitet og tempo, og nej, plottet giver egentlig ikke meget mening. Faktisk er handlingen spækket med flere uafklarede omstændigheder. Men hvad gør det, når der alligevel er så meget fart over feltet, at de fleste detaljer ender med at ligne uklare og betydningsløse fartstriber i en film, som aldrig tøver i jagten på det næste gib i publikum? Selvom man efterhånden ikke skulle tro, at det var muligt i actionfilm, formår “Mission: Impossible III” at være en fantasifuld og højst underholdende action-thriller, som er spækket med drilske kuldegys og begavede overraskelser. Vinteren har været lang og popcornspublikummet har ventet længe, men nu er den her, årets første sommer-blockbuster og det kunne i grunden ikke gøres meget bedre.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#61 filmz-emigne 18 år siden

efter hvad jeg har hørt er det meget forskelligt hvad folk mener om den , men jeg synes den er god ;) 4/6 .
Gravatar

#62 [email protected] 18 år siden

Jeg var inde og se den på præmieren !

Nice Acion-BRAG!!!!!!!!!!

Skide godt instrueret...

Nice skuespil....

Ekstrem Cool film!!!!!

6/6!

PS: Den nye James Bond for svært ved at følge med! (helt ærlig en James Blond!)
Gravatar

#63 Verbal 18 år siden

Alletiders film. J.J. Abrams har virkelig formået at få action og spænding til at gå op i en højere enhed. Samtidig leverer Philip Seymour Hoffman en sublim præstation som skurk.

Jeg giver filmen 4/6! Jeg ville gerne have givet den fem, men som anmelderen også siger, så giver plottet ikke meget mening og det trækker lidt ned. Nogle af plothullerne er til at leve med, men desværre er der stadig for store huller.

John Musgraves interesse i at samarbejde med Davian er ikke troværdig nok. At samarbejde med Davian i Statens interesse for at fange våbenkøberne ved at bombe dem langt væk og derefter bygge et demokrati op er for langt ude. Samtidig sidder han og forhører en mand (Hunt), som alligevel skal dø, for at få af vide om IMF kender til hans "arbejde". Havde de nu bare gjort ham til en grisk insider, som leverer oplysninger til Davian for til gengæld at få opgraderet sin økonomiske status, så havde det været noget nemmere at sluge.
And like that... he's gone.

#64 18 år siden

¤63: Jeg er enig i din spoiler-markering.

Jeg giver dog 4½ stjerne - hvis man kan det :-)
Gravatar

#65 filmz-Slowazz 18 år siden

Ser Tom Cruise ikke for lille ud i forhold til bilen på det første billed?
BOT: God nmeldelse, mon ikke man skal ind og se den sammen med vennerne :)
Slowazz by Name, Slowazz by Nature
Gravatar

#66 kasper0204 18 år siden

#65 - Jo :O

Hans hoved er lige så stor som højtaleren i døren???
Gravatar

#67 filmz-sanjo 18 år siden

Det er jo også tale om amerikanske biler :)
Extra large
"If there is no struggle, there is no progress"

#68 18 år siden

65-67: Nej, han ER bare lille :-)
Gravatar

#69 filmz-Don Drift 18 år siden

#66; det er sguda fordi bilen er PIMPED OUT. Gangster slæde med store side højttalere!
"Sideways, all days!"
Gravatar

#70 filmz-Scarface 18 år siden

Så den i går aftes - 6/6 herfra!!!
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008

Skriv ny kommentar: