“Mission: Impossible III” gør næppe det umulige, for den topper nok en anelse for tidligt i originalitet og tempo, og nej, plottet giver egentlig ikke meget mening. Faktisk er handlingen spækket med flere uafklarede omstændigheder. Men hvad gør det, når der alligevel er så meget fart over feltet, at de fleste detaljer ender med at ligne uklare og betydningsløse fartstriber i en film, som aldrig tøver i jagten på det næste gib i publikum? Selvom man efterhånden ikke skulle tro, at det var muligt i actionfilm, formår “Mission: Impossible III” at være en fantasifuld og højst underholdende action-thriller, som er spækket med drilske kuldegys og begavede overraskelser. Vinteren har været lang og popcornspublikummet har ventet længe, men nu er den her, årets første sommer-blockbuster og det kunne i grunden ikke gøres meget bedre.
Skriv ny kommentar:
#61 filmz-emigne 18 år siden
#62 [email protected] 18 år siden
Nice Acion-BRAG!!!!!!!!!!
Skide godt instrueret...
Nice skuespil....
Ekstrem Cool film!!!!!
6/6!
PS: Den nye James Bond for svært ved at følge med! (helt ærlig en James Blond!)
#63 Verbal 18 år siden
Jeg giver filmen 4/6! Jeg ville gerne have givet den fem, men som anmelderen også siger, så giver plottet ikke meget mening og det trækker lidt ned. Nogle af plothullerne er til at leve med, men desværre er der stadig for store huller.
#64 18 år siden
Jeg giver dog 4½ stjerne - hvis man kan det :-)
#65 filmz-Slowazz 18 år siden
BOT: God nmeldelse, mon ikke man skal ind og se den sammen med vennerne :)
#66 kasper0204 18 år siden
Hans hoved er lige så stor som højtaleren i døren???
#67 filmz-sanjo 18 år siden
Extra large
#68 18 år siden
#69 filmz-Don Drift 18 år siden
#70 filmz-Scarface 18 år siden