Guillermo del Toro gør brug af en meget farverig og opfindsom filmisk palet til at skabe sin helt egen verden, rig på grumhed, men også fantasi og poetisk skønhed. Det er i det hele taget den helstøbte fornemmelse, man sidder tilbage med efter filmen, der gør, at “Pans labyrint” varmt kan anbefales. Eventyrets faste struktur flettes ind med virkelighedens uforudsigelighed, og det er den organiske sammenblanding af de to verdener, der gør filmens handling fantastisk. At del Toro er en mand med en livlig fantasi hersker der ingen tvivl om; at han så også er en faunbenådet filmisk fortæller, kan vi kun prise os heldige for.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Korben Dallas 17 år siden

Breathtaking. Fantastisk at se den i Imperial. En sværvægter, der ligger på linie med Deerhunter, Bladerunner, Pulp Fiction mv.....
Gravatar

#32 keitel 17 år siden

# 29, hvor har du bestillt filmen? jeg prøvede ved Play.com som jeg plejer, men de leverer kun til adresser i UK, øvøv. Og den kommer helt sikkert ikke til at gå i biffen i Sønderborg.
Gravatar

#33 lasse78 17 år siden

#32 du har lavet klassikeren ;) Tryk på EU flaget, så bliver priserne lavet om til Euro og så kan de sende til udenlandske adresser som lille DK. De sender kun indenlands hvis man betaler i pund ;)

Play.com er simpelhen den fedeste dvd shop på nettet. WORD.
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#34 keitel 17 år siden

#33 Tak mester, det må de har lavet om, men det er nu også længe siden jeg har bestilt, men kanon glæder mig til filmen.
Gravatar

#35 filmz-yoshimura 17 år siden

#34 (og andre) Den kan også bestilles i en koreansk version, som simplethen er så laber. Og så er den tilmed allerede udkommet (og står hjemme på min hylde og venter på at blive set i en ledig stund mellem alle bleskiftene).

Se www.dvdfromkorea.com
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#36 dyg 17 år siden

#33 - Uenig. De sender fra Jersey, det diskvalificerer dem automatisk. Har lige fået endnu en pakke taget derfra.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#37 The Insider 17 år siden

Ja, jeg kan også nævne 7-8 andre steder, jeg hellere ville bestille fra :-)
War. War never changes.
Gravatar

#38 lasse78 17 år siden

#36 Det ser ud til at play.com er delt mellem 2 portaler. En UK/Eu og en Internationale. Jeg bestiller altid fra UK/EU afdelingen :)
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#39 filmz-yoshimura 17 år siden

#38 Det betyder ingenting. De sender stadig fra Jersey, hvilket indebærer en risiko for, at få sine varer snuppet i tolden. Det er aldrig sket for mig, men andre har oplevet det.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#40 dyg 17 år siden

#39 - Jeg hader folk som dig :( Mine bliver snuppet alt for ofte.

#38 - Som yoshi siger, det har ingen betydning, de sender fra Jersey, and that sucks ass.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: