Guillermo del Toro gør brug af en meget farverig og opfindsom filmisk palet til at skabe sin helt egen verden, rig på grumhed, men også fantasi og poetisk skønhed. Det er i det hele taget den helstøbte fornemmelse, man sidder tilbage med efter filmen, der gør, at “Pans labyrint” varmt kan anbefales. Eventyrets faste struktur flettes ind med virkelighedens uforudsigelighed, og det er den organiske sammenblanding af de to verdener, der gør filmens handling fantastisk. At del Toro er en mand med en livlig fantasi hersker der ingen tvivl om; at han så også er en faunbenådet filmisk fortæller, kan vi kun prise os heldige for.
Skriv ny kommentar:
#51 filmz-yoshimura 17 år siden
#52 Yoda 17 år siden
Han har åbentbart en målsætning om at promovere Turtles-filmen i alle åbne tråde!
#53 filmz-yoshimura 17 år siden
#54 Notional 17 år siden
#55 filmz-kk84 17 år siden
Det svært at finde ord for hvor god den var og anderledes..
Men helt sikkert en film der skal ses..
5***** :)
#56 filmz-kk84 17 år siden
Folk har lov til at have hver deres smag og i sidder bare og rådner op og det eneste i kan snakke om er at kritisere andre!!
Få jer et liv fuckhoveder..
Og stave kan jeg..
Find lige en fejl?
yoshimura din hamster skæveøjede sushi taber!!
#57 ks 17 år siden
#58 Yoda 17 år siden
Det må det næsten være.
#59 filmz-yoshimura 17 år siden
Og så ved jeg ikke, om der er nogen, der har svinet dig til, men det kan da være, du heller ikke kan læse - så er det jo nemt at misforstå alting.
#60 evermind 17 år siden
Del Toro bliver en mere og mere spændende instruktør, og jeg kan kun glæde mig til at se, hvad han beriger os med fremover!