Desværre har de fleste karakterer omtrent lige så megen personlighed som piratfiskene. Elisabeth Shue er frisk og veloplagt i rollen som den sejlivede sherif, og Ving Rhames er som sædvanligt allerhelvedes cool som en hårdhudet politibetjent. Men persongalleriets mange teenagere er alle vanvittigt karikerede. Ingen af dem udvikler sig en døjt, og de gennemgår alle sammen de samme pubertetsdilemmaer, som er blevet gransket i et hav af film. Derfor er det alligevel noget af en bedrift, at Aja og Co. faktisk formår at få os til at krydse fingre for, at de stereotype helte klarer ærterne.

Og hvordan fungerer filmen så i 3D? Cameron er måske nok utilfreds, men selvom filmen blev optaget i 2D, så er konverteringen til 3D forløbet gnidningsfrit. Der er især en god dybde i billedet i undervandsscenerne, hvor 3D-faktoren fik undertegnede til at frygte hver eneste dunkle sprække, og drilske drengerøve kan glæde sig til synet af rystende bryster, der kommer mod dem i biografsalen. Ja, hvis man fisker efter en god, kulsort splatterkomedie, så ville man næsten være en torsk, hvis man gik glip af “Piranha 3D”.

Se også: Filmz TV: “Piranha 3D” – Mascha Vang går til biddet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 wiseguy 13 år siden

En hel anmeldelse og 30 indlæg i denne tråd og Kelly Brook og hendes helt fantastiske kasser er ikke nævnt med et ord??? Far er ikke sur - far er skuffet!! ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#32 filmz-ab 13 år siden

#30

Klodserne piver vist hos dig :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#33 wiseguy 13 år siden

On a serious note så var jeg faktisk en smule skuffet over filmen! Bevares den er da til tider ganske morsom både frivillig og ufrivillig og der er da nok af makabre scener at knevre om bagefter - den med håret i skruen tager sku prisen!! Men jeg havde sku nok forventet lidt mere af Aja.

3/6
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#34 Michael Andersen 13 år siden

#29 Den lå jo lige til højrebenet ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#35 filmz-ab 13 år siden

#34

afleveringerne kan heller ikke ligge meget bedre, og du plejer jo ikke at tage en blunder i angrebet, som movie1000 :-) Men han er jo også.......dårlig :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#36 Twister 13 år siden

wiseguy (31) skrev:
En hel anmeldelse og 30 indlæg i denne tråd og Kelly Brook og hendes helt fantastiske kasser er ikke nævnt med et ord??? Far er ikke sur - far er skuffet!! ;o)


jeg tør godt love at de ikke er blevet overset ;P
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#37 wiseguy 13 år siden

Twister (36) skrev:
jeg tør godt love at de ikke er blevet overset ;P


så er jeg mere rolig ;)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#38 Bates 13 år siden

Ja, der var godt nok ikke meget at komme efter, andet end patter og blod. Men det skal så siges, at filmen netop på de punkter opfylder kravet.

Men den lader nu ellers meget at ønske, og hvis jeg skal være helt ærlig, så er den tåbelig, og formår på ingen måde at skræmme. Den er nærmest grinagtig hele vejen igennem.

Det kan selvfølgelig også være som følge af at cinemaxx på en søndag aften var fyldt med sådan ca. lige så mange brian'er og trunter som selve filmen, at jeg har denne mening. Det hele var meget komisk.

2/6.
Gravatar

#39 Lord Beef Jerky 13 år siden

#38 Det er nu heller ikke meningen at film som disse skal skræmme... grinagtigt hele vejen igennem er præcis hvad den forsøger på.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#40 Bates 13 år siden

Ja, det er jeg godt klar over. Skræmme er nok også så meget sagt, men havde da forventet nogle gode creepy undervands scener ala jaws.

Skriv ny kommentar: