Jeg befinder mig i lidt af et dilemma, her hvor jeg skal vurdere denne DVD. Jeg var øjensynlig en af de få, som ikke syntes, at “Pirates of the Caribbean” var en fænomenal eventyrfilm. Men der er her unægtelig tale om en særdeles gennemført og velproduceret DVD-udgivelse, som alle de mange, der nød “Pirates of the Caribbean” i biograferne, vil elske. Udgivelsen indeholder tonsvis af lækkert ekstramateriale, og AV præsentationen er særdeles imponerende, så sæt roligt alle sejlene til og køb DVD’en, hvis du er bare er en lille smule interesseret i filmen eller dens tilblivelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 Corgan 20 år siden

#39:

Jeg synes også det er en fremragende idé
Gravatar

#42 filmz-Krillo 20 år siden

#39
Jeps den kan jeg også forholde mig til
Gravatar

#43 filmz-kant 20 år siden

#39 Go ide
-------------------
Vildt!
-------------------
Gravatar

#44 El vez 20 år siden

#38 Tja du kan ikke forvente vedkommende der skriver anmeldelsen har samme mening som dig - skal vi ikke bare lade det ligge ved det ?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#45 filmz-rys 20 år siden

#39 Det kan jeg kun tilslutte mig.

- Jeg bryder mig heller ikke så meget om hr. Frid!
UGH!
Gravatar

#46 nakalay 20 år siden

#45 Han er også sørens strid :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#47 filmz-Asta 20 år siden

Jeg synes nu egentlig at anmeldelsen er ganske udemærket, bortset fra at jeg synes at der bliver bitchet en smule, men ok: filmen var tilsyneladende dårlig (Jeg synes selv at den er fremragende! *S*). Jeg kan ikke se hvad problemet er med den anmeldelsen. Dog måtte den gerne have været lidt kortere. Savner Ole Michelsen i Bogart. Han ville nok have sagt noget i stil med:
"Så min konklusion på denne her film er, at den i sin helhed ikke er noget at råbe hurra for, men jeg vil godt udbringe et moderat hurra for skuespillerne.".....*G*
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#48 nakalay 20 år siden

Jeg må snart have lært mig, hvad alle de *G*'er og *S*'er betyder :þ
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#49 filmz-Asta 20 år siden

#48 *G* = Griner *S* = Smiler *GS* = Griner Sødt *SS* = Smiler sødt *LOL* = Laughing Out Loud *GG* = Noget i stil med: griner lidt mere end bare at grine
Jeg er ikke så god til det med de Smiley'er, men skal nok forsøge at forbedre mig...
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#50 filmz-kant 20 år siden

'LOL' :)
-------------------
Vildt!
-------------------

Skriv ny kommentar: