På trods af ikke at være nogen fan af den yderst populære første del af “Pirates of the Caribbean”-serien, gik denne anmelder alligevel til toeren med et åbent sind. Men udover en veloplagt Bill Nighy, få morsomme øjeblikke og sporadisk imponerende special-effects, er her intet at råbe hurra for. Filmens mange tilhængere kan dog med god samvittighed købe denne udgivelse, som byder på en næsten fejlfri præsentation af filmen og en god portion ekstramateriale.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 filmz-Shawama_Joe 17 år siden

derfor skal man vælge hvilken anmelder der skal anmelde hvilke film :S han er da alt for negativ
Gravatar

#42 filmz-Kadann 17 år siden

#41 -

Det er da noget frygteligt sludder.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#43 Yoda 17 år siden

#41

Samfaldende med Kadann "Det er da noget frygteligt sludder" - ja det kræver endog et udråbstegn - eller to!!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#44 filmz-gofferoffer 17 år siden

Jeg har heller aldrig forstået den anskuelse: Wow, han kan jo ikke lide filmen, så han skal i hvert fald ikke anmelde den. Det holder jo slet ikke, da der kommer en udmærket kritik af selve filmen og dens svage punkter.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#45 filmz-maxhh 17 år siden

#41

Kommer den holdning ud fra at du ikke bryder dig om at nogen skriver noget negativt om en film du godt kan lide? Personligt har jeg ikke noget imod en negativ anmeldelse af en personlig favorit, jeg er i så fald bare ikke enig med ham/hende... derfor kan personens argumenter for ikke at kunne lide filmen jo være både rimelige og relevante...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#46 filmz-ChesterB 17 år siden

Hvorfor fanden lader de en som Johan Albrechtsen anmelde Pirates of the Caribbean når han på forhånd har bestemt sig for at hade den. altså det er som at stikke en Britney Spears fan der hader alt andet musik en Linkin Park plade og sige "anmeld denne her!" ÅNDSVAGT! for denne her film er den nok fedeste Jerry Bruckheimer produktion ever og han har lavet mange gode film ligesom alle der er på det filmhold her. ÅNDSVAGT!
forfeit the game stop the talkshow pride up the what your time to know
forfeit the game cuz tomorrow
when it's all done you read what you sow
Gravatar

#47 mr gaijin 17 år siden

#46 Der er skam ingen svage ånder her. Og som det fremgår af anmeldelsen, så har han ikke bestemt sig på at hade den på forhånd. Hvis du er uenig i nogle kritikpunkter, så find nogle argumenter imod dem.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#48 HonoDelLoce 17 år siden

#47 - uanset hvad du, Jonas eller andre siger, har man ALTID en indstilling til en film før man ser den - især en sequel, hvor man har set oplægget..

Er personligt ret ligeglad med, hvad Jonas' forventede, hvad han fik indfriet og hvorfor han er negativ.. Da jeg har min egen mening om filmen.. Jeg kan så ryste på hovedet af denne anmeldelse, og blot tænke; Tjaaa, en enkelt ryger der jo altid i svinget..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#49 The Insider 17 år siden

#48, Johan - min nevø hedder Jonas ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#50 HonoDelLoce 17 år siden

Det er jeg ked af.. Ikke, at du hedder Johan, det er sikkert fint nok ;) Men at jeg tog fejl..

Carsten, derimod.. I Den Gamle By i Århus..

Den fatter de få indviede ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: