På trods af ikke at være nogen fan af den yderst populære første del af “Pirates of the Caribbean”-serien, gik denne anmelder alligevel til toeren med et åbent sind. Men udover en veloplagt Bill Nighy, få morsomme øjeblikke og sporadisk imponerende special-effects, er her intet at råbe hurra for. Filmens mange tilhængere kan dog med god samvittighed købe denne udgivelse, som byder på en næsten fejlfri præsentation af filmen og en god portion ekstramateriale.
#41 filmz-Shawama_Joe 17 år siden
#42 filmz-Kadann 17 år siden
Det er da noget frygteligt sludder.
#43 Yoda 17 år siden
Samfaldende med Kadann "Det er da noget frygteligt sludder" - ja det kræver endog et udråbstegn - eller to!!
#44 filmz-gofferoffer 17 år siden
#45 filmz-maxhh 17 år siden
Kommer den holdning ud fra at du ikke bryder dig om at nogen skriver noget negativt om en film du godt kan lide? Personligt har jeg ikke noget imod en negativ anmeldelse af en personlig favorit, jeg er i så fald bare ikke enig med ham/hende... derfor kan personens argumenter for ikke at kunne lide filmen jo være både rimelige og relevante...
Mvh
MaxHH
#46 filmz-ChesterB 17 år siden
forfeit the game cuz tomorrow
when it's all done you read what you sow
#47 mr gaijin 17 år siden
#48 HonoDelLoce 17 år siden
Er personligt ret ligeglad med, hvad Jonas' forventede, hvad han fik indfriet og hvorfor han er negativ.. Da jeg har min egen mening om filmen.. Jeg kan så ryste på hovedet af denne anmeldelse, og blot tænke; Tjaaa, en enkelt ryger der jo altid i svinget..
#49 The Insider 17 år siden
#50 HonoDelLoce 17 år siden
Carsten, derimod.. I Den Gamle By i Århus..
Den fatter de få indviede ;)