Wolfgang Petersens katastrofe-af-en-film “Poseidon” forsøger desperat at træde vande i suppedasen mellem ligegyldige karakterer og en uheldig hang til at gentage sig. Måske skulle han hellere holde sig på landjorden.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-vassago 18 år siden

#6: nu nævner du så Nolan, selvom mandens film er gode, så er "Insomnia" og "Batman" remakes - så det eneste originale han endnu har lavet er vel så "Memento" og "Following" (har jeg endnu tilgode).
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#22 filmz-AERO2006 18 år siden

Jeg har osse set den 2 gange i frederikshavn. DEN SKAL HA 6 STJERNER´!
Gravatar

#23 The Insider 18 år siden

Jeg synes netop det går den rette vej på "remake-vognen", når Hollywood genindspiller film, som i forvejen ikke var særligt fantastiske. Fordi det går altid skidt, og er for øvrigt en direkte dum idé, når man forsøger at genskabe noget, som i forvejen var enormt godt og velfungerende. Det var det fede ved fx "Ocean's 11" - et remake af en ikke særlig god film, som sagtens kunne "forbedres". Det samme gælder for den sags skyld "The Poseidon Adventure". Jeg følte mig ganske godt underholdt af dette remake. Den løb lidt tør for damp til sidst, og der var ikke rigtig nok guf på hverken fortællingen eller (vigtigst i denne film) karaktererne. Men syntes castet var fint, og filmen var uhyre intens i flere perioder. Ganske godt håndværk.
War. War never changes.
Gravatar

#24 filmz-Angel Eyes 18 år siden

Håndværk småndværk - det gør ikke en god film..., men måske en god IMAX-oplevelse eller forlystelse i DisneyWorld ;)
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#25 DarkLight 18 år siden

Kom nu, en rigtig mand står ved sine fejlbedømmelser :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#26 filmz-Angel Eyes 18 år siden

En rigtig mand kalder en synkende skude for en synkende skude :)
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#27 filmz-tyfon 18 år siden

Ok underholdning. Den var faktisk bedre end jeg regnede med.
Gravatar

#28 blahblah 18 år siden

De skal jo netop prøve at remake dårlige film. Hvis den første film var god, er der jo ingen grund til at remake.
Gravatar

#29 jessup 18 år siden

Underholdende teori:)
This is just until June
Gravatar

#30 The Insider 18 år siden

Jeg sagde egentlig det samme i #23 og kan derfor kun være enig.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: