“Pusher III” fremstiller måske en temmelig enkel historie om forfald – ligesom de to forrige er det hovedpersonens gradvise undergang som skildres, og den opløsning og desperation som følger i kølvandet. Men den fortælles med en sådan autenticitet og knugende nærvær at man holdes fanget. Det bør fremhæves at filmen bestemt ikke er for sarte sjæle eller børn, men det er dog mere portrættet af Milo end selve volden som skræmmer. En noget nær perfekt afrunding på Danmarks mest interessante filmtrilogi.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-hj 18 år siden

daaaamn jeg glæder mig til at se den! Rigtig fed trilogi IMO :P
Gravatar

#2 putandtake 18 år siden

Flot anmeldelse, men for læsevenlighedens skyld så måtte du gerne sætte lidt flere kommaer!
Gravatar

#3 davenport 18 år siden

Den lyder sku interessant. - jeg har ikke fået set II endnu, men det må snart være på tide at komme igang.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 Slettet Bruger [1319164894] 18 år siden

'Autencitet' er altså ikke et ord :)
Gravatar

#5 davenport 18 år siden

Det er Jeffe i store træk heller ikke ;D
- du ka ta det
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 Yoda 18 år siden

#4

Der står heller ikke "autencitet", men "autenticitet", hvilket er et ord, der bl.a. ofte bruges i filmanalyse og henfører til om filmen virker ægte/troværdig.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#7 myggen 18 år siden

Ja, nu gør der :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#8 Yoda 18 år siden

#4-#7

Sorry, så har admins været hurtigt ude med viskelæderet.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#9 filmz-Angel Eyes 18 år siden

Ked af at skuffe, men der har hele tiden stået "autenticitet" (som ganske rigtigt er et ord) ;)
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#10 myggen 18 år siden

Damnit, jeg læste det også som autencitet... I smell a conspiracy!
Kværulant extraordinaire

Skriv ny kommentar: