“Saw 5” svælger i udpenslet vold og taler til den mest perverterede og sadistiske side af os. Og det er der sådan set ikke noget galt i. Men hvis det skal fungere, er man nødt til besidde evnen til enten at få det til at krybe os langt ned af ryggen eller få os til at grine højlydt over, hvor plat det hele er. “Saw 5” formår hverken eller. Den er pinagtig i sin selvsmag, fordummende og kedelig i sin udførsel, og uopfindsom på alle planer.

Historien om Jigsaw synes med den femte film at være låst fast i et af sine egne perverse spil. Det er op til dig, biografgængeren, om du vil lade “Saw”-serien leve videre, eller om du vil holde dig langt væk og en gang for alle sætte en stopper for Jigsaws latterlige lege. ”Make a choice. The decision is yours.”

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 casava 15 år siden

I anmeldere er fandme nogle idioter...
Gravatar

#2 casava 15 år siden

I anmeldere er fandme nogle idioter...
Gravatar

#3 Bony 15 år siden

Det er nogle brugere vist også..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4 Killkaj 15 år siden

Det er utroligt de bliver ved med at lave de film:O

- Glæder mig til de er over det, og MÅSKE kan begynde på noget ordenligt..

For det her er i hvertfald at malke "succeser" :b
Gravatar

#5 elwood 15 år siden

Billede 1. Bjarnes Blind Date gik ikke hel som han havde forventet.

Billede 2. Let's play a game, as Im sure you noticed now I just farted in this Glasbox, I call this The Fartbox inhale my friend Muhaha there is no escape muhaha!

Billede 3. "Hvad mener du med jeg ikke kan være Jack Bauer, jeg da det her fede nedtællings ur"
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 Horrormaster 15 år siden

Jeg er helt enig, med 1# og 2# (ved godt det er samme person), Saw serien er den bedste gyser serie siden Halloween, Friday the 13th, og Nightmare on elm street, elsker 5 selvom TWistet var anderledes, men den virker som en Prequel til den sidste der kommer næste år, det hele forgået før obduktion som vi ser i 4'eren, elsker seiren og dem der ikke kan lig dem, fatter dem nok ikke, og det er deres problem, og Qurantino, sagde noget klogt der, jeg syntes også jeg kan skimte en smugle "No live" når folk begynder at gå ind i debatter med film de ikke kan lide.

men vær sin smag, uanset hvad så er saw den bedste morderne Gyser franchinse indtil videre.
FREDDY FOREVER!!!
Gravatar

#7 Lethal Injection 15 år siden

OT: Haha mit navn er ogsp Andreas Ebbesen :P
Det siger jeg blandt andet fordi der ikke noget mere interessant ved Saw-serien mere!
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#8 Lethal Injection 15 år siden

Jeg ville rette hvad jeg lige sagde om til "Uinteressant" men jeg kan ikke rette af en eller anden grund!
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#9 elwood 15 år siden

#8 det har stået på hele dagen du er ikke den eneste.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 christianhg 15 år siden

Hahahaha, det er den bedste anmeldelse jeg har læst længe. Tak for det.
Are you crazy? The fall will probably kill you.

Skriv ny kommentar: