“Snakes on a Plane” er efter sigende blevet til en sen nattetime med rigelige mængder alkohol indenbords, da nogle producenter besluttede sig for at konkurrere om, hvem der kunne finde på det dummeste koncept til en film. Den slags er selvfølgelig harmløst nok, men at lade publikum betale penge for at gå med på spøgen, begynder at blive en anelse svært at forsvare. Men står man lige og mangler noget at bruge 75 kr. på, så kan man da godt løse billet, om ikke andet, så for at konstatere hvor åndssvagt et grundlag en film kan blive produceret på.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-maxhh 17 år siden

Der er ingen tvivl om at det ikke har været oscar-uddelingen man gik efter med SOAP... og der har aldrig været den mindste tvivl om at dette er en B-film. Men er det en underholdende B-film? Ja, det synes jeg. Den holder præcis hvad den lover, og jeg giver den tre ud af seks stjerner...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#22 filmz-specialty 17 år siden

7,8 på IMDB... Jeg vælger at tro på IMDB's læsere :)
Gravatar

#23 filmz-Kadann 17 år siden

#22 -

Jeg tror hellere du skal vente til filmen har kørt et stykke tid i biffen. Det er jo ikke unormalt at folk stemmer en film op p.g.a. hype, selvom de ikke har set filmen.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#24 filmz-vassago 17 år siden

"...så nu tager vi lige imdb mod Nicolai"

Har endnu ikke set filmen, og lægger endnu intet i den. Men når man tager 75kr for en vare - de samme 75kr som man tager for film som Fight Club, Collateral, American Beauty osv. Så skal den da være pengene værd, eller i det mindste ikke p**se op og ned af publikum, mens producenter griner hele vejen til banken...

At man falder for hypen - og de hjernedøde teenager der efterhånden udgør IMDb grundstamme er måske ikke skræmmende, men det er brugen af IMDbs rating efterhånden. Man kan ikke bruge det til en pind. Hvis nogen sætter sig for at en film skal have en høj rating, så kan de sagtens få det. En stak brugere her på Filmz satte sig for at få en dansk film (Stjerner uden hjerner) kåret som den ringeste på IMDb - og det lykkedes. Hvad skulle så forhindre et produktionsselskab i at gøre det modsatte. Det produktionsselskab som vel og mærke lige har taget røven på verden, og udsendt en film udtænkt en megabrændert, og nuppet for 75kr for den.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

#25 17 år siden

Tja, så blev dén fordom bekræftet.
Gravatar

#26 Tylerdurden 17 år siden

Jeg giver anmelderen ret i alt hvad han skriver.
Denne film burde brændes så den ikke fandtes mere.
Verden ville være et bedre sted uden den latterlige film!
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?

#27 17 år siden

26: Tja, nu er Tyler Durden jo kendt for at destuere ting :-)
Gravatar

#28 Outbound Sith 17 år siden

Hvis den rent faktisk havde heddet "Snakes On Crack", så havde jeg måske gidet se den!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#29 filmz-smedt-meister 17 år siden

en film med samuel jackson kan da ik helt slå fejl
Søren og Lasse har dårlig filmsmag.

#30 17 år siden

#29: Sagtens, sagtens, desværre.

Skriv ny kommentar: