“Snakes on a Plane” er efter sigende blevet til en sen nattetime med rigelige mængder alkohol indenbords, da nogle producenter besluttede sig for at konkurrere om, hvem der kunne finde på det dummeste koncept til en film. Den slags er selvfølgelig harmløst nok, men at lade publikum betale penge for at gå med på spøgen, begynder at blive en anelse svært at forsvare. Men står man lige og mangler noget at bruge 75 kr. på, så kan man da godt løse billet, om ikke andet, så for at konstatere hvor åndssvagt et grundlag en film kan blive produceret på.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Guts 17 år siden

1 stjerne???!! SURPRISE!!!!!!!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#2 blahblah 17 år siden

Wow. Det er nok den mest negative anmeldelse jeg har læset af denne film.
Gravatar

#3 HonoDelLoce 17 år siden

Hmm..

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad Hr Nicolai siger.. Den film SKAL ses..

Synes det trænger ret tydeligt igennem i anmeldelsen, at anmelderen har haft en idé om hvor meget han hadede denne film allerede inden han så den.. Jeg mener - han lyder nærmest overrasket over det tynde plot.. Holy shit, det står i titlen?

Nogen mennesker skal lade være med at gå i Ikea efter Arne Jakobsen-møbler..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 filmz-NeoDk 17 år siden

HAHAH

Tror sku da det er den sejeste film EVER :D

THERE IS MOTHERFUCKING SNAKES ON A MOTHERFUCKING PLANE!!!!!!!! :D
Gravatar

#5 Bates 17 år siden

Skal nok se den når den engang kommer på dvd.

Kan heller ikke forstå hvordan den kan få 7.8 på imdb.

Gravatar

#6 squee 17 år siden

"At opsummere handlingen i "Snakes on a Plane" er omtrent ligeså formålsløst som at retfærdiggøre dens eksistens"

Hahaa!
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#7 HonoDelLoce 17 år siden

#5

Skal nok se den når den engang kommer på dvd.

Kan heller ikke forstå hvordan den kan få 7.8 på imdb.


Er jeg den eneste der kan se en kæmpe usammenhæng her?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8 Bates 17 år siden

Skal nok se den når den engang kommer på dvd. Det er ikke en film jeg gider at tage i biografen for at se, så jeg venter til den kommer på lejedvd eller den kan findes i 50kr bunken.

Jeg kan dog ikke helt forstå hvordan den kan få 7.8 på imdb. Netop pga. de ting som også skrives i anmeldelsen.

var det bedre? Det er sent, så jeg skriver kun stikord. Små hints som jeg også vælger at kalde det. til mig selv vel og mærket.
Gravatar

#9 HonoDelLoce 17 år siden

#8

Det jeg mener er, at du er jo ramt af samme sygdom som anmelderen.. Du har allerede lavet en mening om filmen inden du har set den.. Og lad være med at benægte, for ellers ville du aldrig betvivle en karakter på 7,8..

Hvorfor overhovedet bruge tid på at se film, når man alligevel allerede har linet sin mening op?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10 HonoDelLoce 17 år siden

Og i øvrigt kan filmen jo have fået den høje karakter, fordi filmen virker på dens præmisser..

Man skal jo nok ikke forvente Shakespeare..

Desværre har alt for mange (mennesker i almindelighed, men især her på filmz, synes jeg) en idé om, at film skal indeholde en dybere mening.. Bevares, det kan da være dejligt med noget at tænke over.. Men når alt kommer til alt, så er film et underholdningsmedie, og jeg vil egentlig ofte gerne have muligheden for bare at koble af i et par timer, uden bagefter at gå og tænke over de større sammenhænge i livet..

Giv filmen en chance på dens præmisser, i stedet for at betvivle dens karakter inden du har set den? Hvordan ville du have det, hvis din sensor havde gjort det til din eksamen i skolen?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: