“Snakes on a Plane” er efter sigende blevet til en sen nattetime med rigelige mængder alkohol indenbords, da nogle producenter besluttede sig for at konkurrere om, hvem der kunne finde på det dummeste koncept til en film. Den slags er selvfølgelig harmløst nok, men at lade publikum betale penge for at gå med på spøgen, begynder at blive en anelse svært at forsvare. Men står man lige og mangler noget at bruge 75 kr. på, så kan man da godt løse billet, om ikke andet, så for at konstatere hvor åndssvagt et grundlag en film kan blive produceret på.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Guts 17 år siden

cavemans valentine, deep blue sea....osv osv.

der er mange!!

Xxx x2 need I say more??
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#32 Tylerdurden 17 år siden

#27

"We have just lost cabin pressure."
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#33 duuk74 17 år siden

Lader til at at selv fænomenet Snakes on a Plane, er det mest spændende her. At internet fanbasen har fået hypet og fået ændret en del af filmen, blandt andet titlen.
Personligt skal jeg ikke se den.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#34 martin_v 17 år siden

1 stjerne? Så elendig er den heller ik. Man ved forhåbentlig hvad man går ind til, når man køber billet til den. Den har nogle sjove ting, og så er der bryster, hvilket altid giver en ekstra stjerne.

3½ ud af 6 herfra.
Gravatar

#35 rubkick 17 år siden

Ekstra Bladets anmelder Henrik Queitsch gav også kun en stjerne til filmen i Go' morgen Danmark.

Edit: Jeg skal måske tilføje, at Go' morgen Danmarks egen anmelder Henrik Palle ifølge tv2's hjemmeside har givet filmen 3 af 6 stjerner. Han havde dog meldt afbud til dagens udsendelse, hvor Henrik Queitsch trådte til som afløser:
http://gomorgen.tv2.dk/film/
Gravatar

#36 Bates 17 år siden

Politiken har givet den ** / ******

http://ibyen.dk/film/anmeldelser/article167758.ece
Gravatar

#37 jesperhp 17 år siden

Lige fra jeg hørte om filmens koncept, har jeg syntes, at den lød til grin!
Og ifølge anmeldelsen var det vist ikke skudt helt ved siden af.
Gravatar

#38 jessup 17 år siden

Efter den dårlige boxoffice kan jeg bedre forstå hvorfor selskabet ikke er interesseret i mit manus : "Birds on a Train"
This is just until June
Gravatar

#40 filmz-Bartman 17 år siden

#24
Så det du mener er at biletprisen nu ska være efter hvor god en anmelder syns den er?

Skriv ny kommentar: