Det er tankevækkende, at “The Social Network” åbner den samme uge som holocaustfortællingen “Beslutningen – La Rafle”, der i den grad er en film, som konstant fortæller sit publikum, hvad han eller hun skal føle, mene og tænke. I modsætning hertil er “The Social Network” en film, som lader dørene står åbne, og som inviterer sine tilskuere til selv at fortolke begivenhederne og forholde sig til personerne.

Om Zuckerberg selv er et røvhul eller ej er op til den enkelte at afgøre, men hans rejse, som involverer den digitale tidsalders uvirkelige venskaber, penge, store ideer og vanskeligheden af at afgøre, hvem der egentlig ejer dem, er et svært fascinerende og tankevækkende bekendtskab. Eller sagt med den elektroniske generations eget sprog: Søren kan godt lide dette.

Se også: Filmz TV: David Finchers film og karriere.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 The Insider 13 år siden

http://sputnik.tv2.dk/play/go-morgen-danmark-22921...

Ca. 13 minutter inde. Det er da heller ikke lige de mest intelligente spørgsmål... Og hold da fest, hvor laver de et stort nummer ud af det i studiet.
War. War never changes.
Gravatar

#42 filmz-ab 13 år siden

#39

Jeg så selve interviewet, ja - altså så meget, som de nu viste af interviewet. Men ja, det var hendes udsagn baseret på oplevelsen.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#43 Highland Park 13 år siden

The Insider (41) skrev:
http://sputnik.tv2.dk/play/go-morgen-danmark-22921/

Ca. 13 minutter inde. Det er da heller ikke lige de mest intelligente spørgsmål... Og hold da fest, hvor laver de et stort nummer ud af det i studiet.
Tak for linket. Ja hvis der er noget, der er pinligt, er det da hendes tåbelige spørgsmål, og at værterne tærsker langhalm på situationen.
Send The Insider næste gang!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#44 The Insider 13 år siden

Hehe, I'd love to! Så måtte jeg jo designe en gedigen popsang og tilhørende dans til foretagendet :-)
War. War never changes.
Gravatar

#45 filmz-jonasgr 13 år siden

Jeg synes nu også at det er en storm i et glas vand. Spørgsmålene er ikke de bedste og jeg synes nu også at Justin svarer meget sarkastisk på dem.

"What is totally hot ?" - "Hmm, the sun. The sun is totally hot."
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#46 elwood 13 år siden

#44

Du ku også rappe, det har han jo bevist han også kan hitte ud af, med Jimmy Fallon 8-)

Men lige nu glæder jeg mig mest til og høre din Jackass Rap når det engang kommer i Filmz tv, sponsorede af Company pictures

Hey!... who said that!?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#47 filmz-ab 13 år siden

Man kan måske sige nok så meget om de spørgsmål hun stillede, men han virkede ikke just oplagt eller imødekommende. Han kunne nu ha' gjort lide mere for hendes oplevelse - det er ham der er stjernen.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#48 Highland Park 13 år siden

#44: Pas på, før du ved af det, optræder du sammen med ham på SNL. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#49 BN 13 år siden

#35 - The Insider:

Hahaha

Dit indlæg får mig til at tænke på ham den unge fyr, som var med i et tv-program for nylig, og som var væltet på sin motorcykel. Han spurgte hvert øjeblik ambulancefolkene: 'Undskyld, men hvad foregår der egentlig?' - Og når de så havde svaret, at han var væltet på sin motorcykel, gik der hver gang knap et halvt minut, før han igen spurgte: 'Undskyld, men hvad foregår der egentlig`? ... Dette gentog sig flere gange.

Og jeg som troede, at den slags kun hørte til i vittighedernes eller fantasiens verden! ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#50 Kruse 13 år siden

#37: Så husk at når Fincher annocerer at han næste projekt er en filmatisering af telefonbogen, så lad være med at afvise den med det samme ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: