Det er tankevækkende, at “The Social Network” åbner den samme uge som holocaustfortællingen “Beslutningen – La Rafle”, der i den grad er en film, som konstant fortæller sit publikum, hvad han eller hun skal føle, mene og tænke. I modsætning hertil er “The Social Network” en film, som lader dørene står åbne, og som inviterer sine tilskuere til selv at fortolke begivenhederne og forholde sig til personerne.
Om Zuckerberg selv er et røvhul eller ej er op til den enkelte at afgøre, men hans rejse, som involverer den digitale tidsalders uvirkelige venskaber, penge, store ideer og vanskeligheden af at afgøre, hvem der egentlig ejer dem, er et svært fascinerende og tankevækkende bekendtskab. Eller sagt med den elektroniske generations eget sprog: Søren kan godt lide dette.
Se også: Filmz TV: David Finchers film og karriere.
#41 The Insider 14 år siden
Ca. 13 minutter inde. Det er da heller ikke lige de mest intelligente spørgsmål... Og hold da fest, hvor laver de et stort nummer ud af det i studiet.
#42 filmz-ab 14 år siden
Jeg så selve interviewet, ja - altså så meget, som de nu viste af interviewet. Men ja, det var hendes udsagn baseret på oplevelsen.
#43 Highland Park 14 år siden
Send The Insider næste gang!
#44 The Insider 14 år siden
#45 filmz-jonasgr 14 år siden
"What is totally hot ?" - "Hmm, the sun. The sun is totally hot."
'Cause I'm evil"
#46 elwood 14 år siden
Du ku også rappe, det har han jo bevist han også kan hitte ud af, med Jimmy Fallon 8-)
Men lige nu glæder jeg mig mest til og høre din Jackass Rap når det engang kommer i Filmz tv, sponsorede af Company pictures
Hey!... who said that!?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#47 filmz-ab 14 år siden
#48 Highland Park 14 år siden
#49 BN 14 år siden
Hahaha
Dit indlæg får mig til at tænke på ham den unge fyr, som var med i et tv-program for nylig, og som var væltet på sin motorcykel. Han spurgte hvert øjeblik ambulancefolkene: 'Undskyld, men hvad foregår der egentlig?' - Og når de så havde svaret, at han var væltet på sin motorcykel, gik der hver gang knap et halvt minut, før han igen spurgte: 'Undskyld, men hvad foregår der egentlig`? ... Dette gentog sig flere gange.
Og jeg som troede, at den slags kun hørte til i vittighedernes eller fantasiens verden! ;-)
#50 Kruse 14 år siden