En film, der for det meste gentager de næsten samme otte minutter om og om igen, lyder på papiret som en dræbende kedelig oplevelse, men takket være en fornem udførsel og et særdeles velskrevet manuskript, der lystigt mikser minimalisme med klassiske pulp-elementer, er den i stedet en blændende opvisning i solid og spændende science fiction, der ikke alene underholder, men også giver et overraskende stort følelsesmæssigt punch nær slutningen. Alt er ganske vist ikke, som det umiddelbart fremstår i hverken “Moon” eller “Source Code”, men med disse to film under bæltet er der imidlertid ikke længere nogen tvivl om, at Duncan Jones er en førsteklasses filmskaber af den ægte slags.

Se også: Filmz TV: “Source Code”-interview med instruktøren Duncan Jones.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Bruce 12 år siden

#10 Det er super. Brugte altid DVDProfiler, men det er så meget lettere at have en app på mobilen, som scanner de nye udgivelser og så får man det altid gjort, i modsætning til tidligere :

http://www.mymovies.dk/
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#12 tiany 12 år siden

Bruce (11) skrev:
#10 Det er super. Brugte altid DVDProfiler, men det er så meget lettere at have en app på mobilen, som scanner de nye udgivelser og så får man det altid gjort, i modsætning til tidligere :

http://www.mymovies.dk/


Hvordan adskiller det sig ellers fra DVD Profiler?
Valar morghulis
Gravatar

#13 Bruce 12 år siden

#12 Tja, det skal jeg ikke helt kunne sige. Jeg brugte jo altid DVDProfiler på PC'en og har kun benyttet mig af app'en på telefonen indtil nu. Jeg har slet ikke brug for alle de features. Kun at få "dem ind", sortere dem, give dem status udlånt etc. og have listen tilgængelig på nettet. Jeg vil tro DVDProfiler også har en mobil app.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#14 tiany 12 år siden

Bruce (13) skrev:
#12 Tja, det skal jeg ikke helt kunne sige. Jeg brugte jo altid DVDProfiler på PC'en og har kun benyttet mig af app'en på telefonen indtil nu. Jeg har slet ikke brug for alle de features. Kun at få "dem ind", sortere dem, give dem status udlånt etc. og have listen tilgængelig på nettet. Jeg vil tro DVDProfiler også har en mobil app.


De har en mobil app - men kun til Windows mobile og deres næste plan er vist at lave det til IOS.
Folk på Invelos' forum har efterspurgt en app til Android siden 2008, men Invelos mener åbenbart ikke at markedet er stort nok, for de har afvist at lave en indtil videre.
Valar morghulis
Gravatar

#15 Bruce 12 år siden

#14 Ok. Tja, jeg har jo ihvertfald købt dansk :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#16 Babo Rises 12 år siden

Skal ses imorgen.
Gravatar

#17 Highland Park 12 år siden

#16: Godt at vide. ;)

... men takket være en fornem udførsel og et særdeles velskrevet manuskript...
Jeg går ud fra, at der menes udførelse. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18 JannikAnd 12 år siden

Jeg benytter også My Movies til iPhone, og jeg synes ligeledes, at det fungerer upåklageligt, og at det opfylder alle de nødvendige krav.

Men man er dog nødt til at spendere 30 kr. på Pro versionen, hvis man vil benytte scanner og ha plads til mere end 50 udgivelser.
Gravatar

#19 twinfan 12 år siden

jeg syntes også det er en ret fed film,stilen fik mig til at tænke på filmen vantage point som jeg var helt vild med
Gravatar

#20 Steffan Rasmussen 12 år siden

tiany (14) skrev:
De har en mobil app - men kun til Windows mobile og deres næste plan er vist at lave det til IOS.
Folk på Invelos' forum har efterspurgt en app til Android siden 2008, men Invelos mener åbenbart ikke at markedet er stort nok, for de har afvist at lave en indtil videre.


Den findes allerede til iPhonen. Kan kun anbefale den.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: