Trods det overdrevne og næsten karikerede udgangspunkt for historien, så lykkes det nu alligevel Boyle og co. at holde “Sunshine” på et seriøst niveau, selvom plottet er en tand for overlæsset for sit eget bedste. Én ting, man i hvert fald ikke kan beskylde filmen for, er at slække på underholdningsmomenterne.
#11 filmz-jeknud1 17 år siden
Synes ideen er fed nok og tænkevækkende, dog kan man altid diskutere det videnskabelige i en science fiction film...
I mine øjne er det en film som uden tvivl skal ind og ses...
#12 thile 17 år siden
Der rejser de lige ind til jordens kerne, og sætter den i rotation igen. Og de opfinder lige et nyt stof til at bygge fartøjet af. Det bliver hårdere des højre temperatur det udsættes for.
Har ikke travlt med at skulle se den. Den kommer nok i TV engang.
#13 filmz-Jannick 17 år siden
Jeg tror ikke folk synes det er underligt at solen brænder ud en dag. Det er ved alle jo.
Men at bruge en atombombe som skal vække liv på en stjerne som i forvejen producerer energi, svarende til 8 milliarder hiroshima bomber i sekundet, lyder i min verden åndsvagt, mildt sagt.
#14 filmz-jeknud1 17 år siden
La' nu være med at være så pessimistiske herinde... lyder jo som nogle der synes f.eks. Chronicles of Riddick og Alien er dårlige fordi de ikke holder sig til hvad vi ved videnskabeligt.. giv filmen en chance, jeg er sikker på den holder...
#15 Hive 17 år siden
Er du rar ikke at nævne et mesterværk som Alien i forbindelse med Chronicles of Røv? Tak.
#16 filmz-jeknud1 17 år siden
#17 myshkin 17 år siden
- internet anonymous
#18 macel 17 år siden
#19 duuk74 17 år siden
#20 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"