Trods det overdrevne og næsten karikerede udgangspunkt for historien, så lykkes det nu alligevel Boyle og co. at holde “Sunshine” på et seriøst niveau, selvom plottet er en tand for overlæsset for sit eget bedste. Én ting, man i hvert fald ikke kan beskylde filmen for, er at slække på underholdningsmomenterne.
#1 filmz-vento 17 år siden
WTF?!?
Ved godt det er Sci-Fi men man ville sga da tro at solen ville brænde ALT af. Der jo flere millioner grader celcius i kernen på den bandit.
#2 Riqon 17 år siden
Men det må jo i sidste ende komme an på en prøve, og en chance skal den da have, når nu Angel Eyes giver den 4 stjerner.
#3 Bohemian 17 år siden
#4 Patriarch 17 år siden
#5 Outbound Sith 17 år siden
Der er ikke et originalt ben i kroppen på "Sunshine", og den eneste positive faktor er en flot billedside, som man dog også når at blive træt af til sidst, fordi den er så uendeligt selvfed.
2/6
Fox Mulder
#6 filmz-Don Drift 17 år siden
#7 filmz-Angel Eyes 17 år siden
#8 filmz-d4||3 17 år siden
De fleste film herinde som får meget ringe karakter sys jeg for det meste er fine film til en biograftur
#9 filmz-raga_muffin 17 år siden
#10 filmz-Bartman 17 år siden
Det er jo ik bare sådan et lille fimest rumskid de er i.. der er et kæmpe solpanel foran som reflekter sollyset.. Eller det var ihvertfal sådan jeg fattede det da jeg så den