Trods det overdrevne og næsten karikerede udgangspunkt for historien, så lykkes det nu alligevel Boyle og co. at holde “Sunshine” på et seriøst niveau, selvom plottet er en tand for overlæsset for sit eget bedste. Én ting, man i hvert fald ikke kan beskylde filmen for, er at slække på underholdningsmomenterne.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmz-gofferoffer 16 år siden

#25

Men Sunshine havde ikke et budget på $100 mio., men derimod et budget på ca. $40, hvilket er $24 mio. mindre end, hvad The Matrix' budget var på, så jeg kan ikke helt se din pointe?
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#32 filt 16 år siden

#31, nu siger han jo heller ikke $100 mio, men $100. ;)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#33 filmz-gofferoffer 16 år siden

#32 Ah, nu forstår jeg :-)
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#34 filmz-Psilva 16 år siden

Jeg synes det er god film , men jeg kan mærke til om den virkeligt historie men jeg har ikke set den film endnu
Gravatar

#35 filmz-Psilva 16 år siden

ja jeg vil høre fra andre
Gravatar

#36 Patriarch 16 år siden

"28

Hvad synes du så?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#37 Outbound Sith 16 år siden

#28 Du skal da ikke lade dig demotivere, bare fordi jeg synes den er en fis i en hornlygte. Jeg er jo bare en nørd. Ingen bør lytte til mig! ;)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#38 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

# 36 og 37 Efter flere dårlige reviews blev jeg hjemme og ryddede op i mine bøger og film, så den må blive set på et andet tidspunkt !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#39 filmz-omega2005 16 år siden

Freddy Krueger møder Event Horizon, havde ikke nogle forventninger til filmen i forvejen. Jeg synes da også (lige som Event Horizon) at filmen lagde nogenlunde ud for en sci-fi film ... men så faldt det hele på gulvet i sidste halvdel. Var virkelig ved at gå til sidst, den blev bare dårligere og Freddy lookalike gjorde det ikke bedre.

Kunne have været en nogenlunde film, hvis det ikke skulle have været en splatter film til sidst. Ligeledes kunne jeg godt have brugt noget mere sammenhæng og dybde i karakterene. Utrolig skuffende film.


Optimistisk ville jeg kunne give den 2/6 ... pga. de flotte billeder hele filmen igennem (selv om de er lidt selvfede).

[Spoiler tags indsat af Red.]
Gravatar

#40 El vez 16 år siden

#38 Whaat!? Kan du SÅ komme afsted! :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: