Paul Greengrass har et sikkert greb om spænding såvel som karaktertegning, og hans visuelle flair (ligesom Doug Limans på “The Bourne Identity”) gør filmen både lækker at se på, samt tilfører en anderledes rå realisme. Cirklen sluttes på behørig vis i filmens sidste indstilling, og var man glad for de to første film, vil man helt sikkert også hænge med på dette stormridt. Noget tyder i hvert fald på på, at actionfilmen efterhånden er blevet voksen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#101 elwood 17 år siden

#99 hehe ok, well hvis ikke jeg var et member before, then they just got a new member now 8-)

#100 hehe det har jeg prøvet en del gange, så nu er jeg begyndt at skrive det i en text fil først og så cut'n paste det ind.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#102 king b 17 år siden

Insider, kom nu på banen: Hvor kan jeg sende mit girokort hen? Jeg vil også med i Greengrass-klubben!
Gravatar

#103 The Insider 17 år siden

102, hehe :-) Godt nok er kælderen fyldt med Greengrass t-shirts, vækkeure, madæsker og superseje action-figurer, som ryster med kameraet, når man trykker på den røde knap bagpå, men jeg kan ikke få mig selv til at lade noget af det forlade hjemmet ;-) Men et Greengrass monthly ville garanteret ikke være nogen dum idé... ej heller et ugentligt magasin. Hmmm... tænke tænke...
War. War never changes.
Gravatar

#104 elwood 17 år siden

superseje action-figurer, som ryster med kameraet, når man trykker på den røde knap bagpå

Classic!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#105 Outbound Sith 17 år siden

#103 Det bliver bare en smule svært at læse medlemsbladet, når det er trykt med shaky-font. ;)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#106 The Insider 17 år siden

#105, der følger naturligvis en introduktionsvideo med, der underviser læseren i, præcis hvordan bladet skal rystes for at få det optimale ud af det :-)
War. War never changes.
Gravatar

#107 filmz-rupert giles 17 år siden

#105 og 106: Betyder det så, at man som medlem er NØDT til at købe The Paul Greengrass Swimsuit Calendar? For så ved jeg sgu ikke rigtigt...
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#108 HonoDelLoce 17 år siden

#107

Du kan s'gu ikke kalde dig rigtig fan, hvis du ikke allerede har mindst tre (man bliver jo nødt til at købe nye kopier, når man får overtegnet de gamle med hjerter :P )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#109 The Insider 17 år siden

LOL!
War. War never changes.
Gravatar

#110 elwood 17 år siden

Hmm jeg var af det indtryk at når man tegnede på de kalendere, så sku man bare ryste dem for at fjerne det igen ?

ligesom de der ting man havde som barn med to drejeknapper på, hva dælen var det nu de hed.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: