Paul Greengrass har et sikkert greb om spænding såvel som karaktertegning, og hans visuelle flair (ligesom Doug Limans på “The Bourne Identity”) gør filmen både lækker at se på, samt tilfører en anderledes rå realisme. Cirklen sluttes på behørig vis i filmens sidste indstilling, og var man glad for de to første film, vil man helt sikkert også hænge med på dette stormridt. Noget tyder i hvert fald på på, at actionfilmen efterhånden er blevet voksen.
Skriv ny kommentar:
#151 The Insider 17 år siden
#152 elwood 17 år siden
Jeg er self. ikke enig i din mening med Shaky o'vision 8-)
Bournes samtale med Pamela Landy. Dem må jeg så anbefale at se den igen. Det er faktisk en genialitet!
Her er jeg tilgengæld enig den fanegde mig ret kraftig, og først troede jeg det var en båndoptagelse, indtil det gik op for mig hvad det var.
btw den der Ipcress files, har jeg stående, købte den for godt stk. tid siden da det lignede en fed udgivelse, ku være jeg rent faktisk en dag sku tag og få den set 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#153 The Insider 17 år siden
For de ultra-nørdede er der i øvrigt en gemt alternativ slutning på Supremacy-dvd'en. Man kan ikke finde den via menuen (den er heller ikke gemt som easter-egg), nok fordi man smækkede den på skiven og så valgte ikke at inkludere den (men da var VOB-filen nok allerede kreeret). Bare find den rigtige VOB-fil via Explorer og kør den. Ikke væsentlig anderledes, men interessant, og den forklarer, hvorfor et musikspor på soundtracket var dobbelt så langt som det i den endelige udgave af filmen :-)
#154 filmz-Bruce 17 år siden
Ipcress og Caine holder max!
#155 The Insider 17 år siden
Syntes selv, det var ret tydeligt, men det giver sig selv, at det kan skabe forvirring, når nu man ikke rigtig har set noget lignende...
#156 elwood 17 år siden
Var lige ved at skrive en besked til bruce, men nu fik du det jo gjort. kan nemlig huske jeg tog dvd'en frem da jeg kom hjem for at bekræfte min opfattelse.
#157 filmz-Bruce 17 år siden
Ok, så må jeg tilstå jeg ikke kan se det geniale alligevel :)
#158 The Insider 17 år siden
#159 elwood 17 år siden
#160 filmz-Bruce 17 år siden